Avis - Posters.nl

Répartition de la note

Avis

A propos

Alles prima verzorgd!

Site was overzichtelijk en alles is netjes bezorgd.

helemaal top!

Goeie zaak, goeie prijzen geen minpunten wat k kan bedenken
Avis d'un client ayant passé commande

Komen na wat op site staat!!

Klopt helemaal ! Even bestellen, mail bevestiging, track en trace, en zeer goed verpakt!

Prima service!

De service van Posters.nl is prima, mooi volgens afspraak geleverd en de lijst was goed ingepakt.

Gemak dient de mens.....

Om een nette poster te vinden voor iemand die altijd schuine praat doet; dat is lastig. Bij posters.nl was ik zo klaar; we hebben vreselijk gelachen om de poster, maar het is toch netjes bij iedereen overgekomen. LEUK! (en betaalbaar; een grap moet immers wel leuk blijven).

zeer-corect

zeer-snelle-levering

geweldig goed

Heeel erg goed, je wordt zeeer goed op de hoogte gehouden hoe het zit met jouw bestelling, en wanneer de bestelling geleverd wordt.
Avis d'un client ayant passé commande

Ik heb precies gekregen waar ik om vroeg

Ik heb recentelijk een cadeautje bij dit bedrijf gekocht. De site was duidelijk en de bestelling snel rond.
Posters.nl

Réponse de Posters.nl

Beste Jolanda,

Graag onderzoeken we of we iets voor je kunnen betekenen.
Zou je ons een mail kunnen sturen met daarin je ordernummer?
Ons mailadres is klantenservice@posters.nl.

We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Posters.nl

Goed, snel en correct

Na bestelling, meteen bevestiging en op afgesproken tijdstip bezorgd.

Goed niks mis mee

Goed geen problemen tevreden klant.
Avis d'un client ayant passé commande

Heel goed en snel bezorgd.

De ene dag rond drie uur een poster besteld als cadeau die we eigenlijk wel de volgende dag in huis moesten hebben. Om een uurtje of zes/zeven kregen we al een mailtje dat de poster bij het bezorgbedrijf was afgeleverd en de volgende dag rond elf uur had ik de poster in huis. Snel en betrouwbaar dus.
Avis d'un client ayant passé commande

Duidelijke website en snelle correcte levering

Ze hebben veel keus, snel en makkelijk besteld.

Perfecte afhandeling, tegenvallend formaat van 2 posters

Zoals aangegeven, de bezorging en afhandeling waren erg goed. Alleen bij het openen van de posters bleken beide 40-40cm poster geen 40-40 te zijn, maar nog kleinere afdrukken op een 40-40 witte achtergrond. Een teleurstelling, niet alleen vanwege de veel te dure prijs voor dit formaat, maar ook juist omdat ik dit in symmetrie met de beide 50-40cm posters, die ik ook had besteld (welke overigens wel het aangegeven formaat zijn), wilde hangen. Hier komt ook nog eens bij dat beide 40-40 posters qua binnen posterformaat ook nog niet eens hetzelfde in afmeting zijn. 1 daarvan is 33-33cm, en de andere 27-27cm. Het lijkt dus zo krom als het maar kan. Jammer, en ook niet verwacht...
Posters.nl

Réponse de Posters.nl

Beste Melvin,

Vervelend om te horen dat de bestelling niet voldoet aan je verwachtingen.
Zou je enkele foto van het ontvangen resultaat kunnen maken en deze naar ons toe kunnen sturen? Op die manier wordt de klacht ook voor ons inzichtelijk.
Ons mailadres is: klantenservice@posters.nl.
Na het bekijken van de foto's nemen we contact met je op over een oplossing.

We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Posters.nl

perfect!!

Mijn adres was zeer moeilijk te vinden en de chauffeur heeft zijn uiterste best gedaan mijn pakje af te leveren. Nadat mijn pakje bij de buren was afgeleverd ben ik netjes gebeld op welk huisnummer en kon ik uit werk vandaan met een fijn gevoel mijn pakje afhalen en er dezelfde avond nog van genieten.
Avis d'un client ayant passé commande

Klantvriendelijke houding ook al kwam de gewijzigde bestelling niet aan; toen ik daar na een maand over belde werd dit ook direct uitgezocht en toegegeven dat er iets fout was gegaan.

Betrouwbare website om posters te bestellen ook al zijn de verzendkosten wel wat aan de hoge kant. Er wordt wel geprobeerd de klant zoveel mogelijk tegemoet te komen.
Avis d'un client ayant passé commande

Snelle keurige levering van een mooi product

De ene dag besteld, de andere dag geleverd. Een mooie fotolijst tegen een goede prijs.
Avis d'un client ayant passé commande

moet hem nog verwerken komt goed

Mooie pooster komt boven bed te hangen groet

Super

Ik was super tevreden met de service. Tussendoor werd ik op de hoogte gebracht van verzending en levering. Zou het de volgende keer, als ik een poster nodig heb, weer hier bestellen.

Posters.nl Support

Over dit bedrijf

Vind je favoriete poster tussen meer dan 25000 posters en kunstreprodukties. Koop je deurposter, muurposter, kunstdruk en veel meer op Posters.nl. Ook kunnen alle posters en kunstdrukken ingelijst worden geleverd. Alle bestellingen worden binnen 1 werkdag verwerkt! Posters.nl heeft scherpe prijzen, snelle levering door heel Nederland en België.

Aller sur Posters.nl

Pays-Bas

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.