Avis - Picazoo

Répartition de la note

Avis

A propos

Superbra hundbutik!

Äntligen har jag hittat hundbutiken som har de där trendiga och läckra produkterna som jag länge letat efter. Och dessutom till otroligt bra priser, man vill ju bara beställa allt!
Är också jättenöjd med den service jag fick i samband med Sherlock Holmes dressen jag köpte till min vovve. Kommer absolut att handla här igen.
Tack Picazoo!
Lena
Stockholm

Toppen produkter!

Beställde ett par presenter till min systers vackra hund och blev så imponerad av den omsorgen som Picazzo butik hade packat in dom. Min syster blev helt lycklig när hon fick paketet! Vilka fina produkter dessutom! Skall fortsätta att beställa helt klart! Tack för bästa service! Nu är Kiki hunden "The King" super glad med sin dinglande medalj på halsbandet och kan lugnt gå ut och uträtta sina behov med de doftande påsar som jag köpte hos er! Plus att de är naturvänliga. Vad kan man önska mer?
Mille grazie!! Silvia
trustpilot stars

Som Alltid ! Kanon fina saker och så fin service med fina paket!

Har beställt ett antal ggr nu på Picazoo och jag måste verkligen ge beröm! Schampoo och Balsam Kanon bra min hund luktar så gott och så bra som hennes hud ser ut nu har jag aldrig upplevt. Rosetterna och padsen så nöjd. Regnjackan och koppel passar perfekt!

Kalas butik kommer så snart jag kan igen komplettera med mera order era doftande påsar för promenaden ska beställas.

Tack för kalas service och ser fram emot 2012 med mera saker från er till min vovve!!!

Voff säger Cleo Tack säger matte Susanne
trustpilot stars

Hunden blev så glad av julklappen

I år bestämde jag mig för att köpa en present på julafton till min hund.
Han är gammal och har blivit lite trött. Alla spel därute var så himla dyra
och med massa lösa delar. Då testade jag att beställa från Picazoo och
fick hem en rolig leksak där man kunde stoppa godis i.
Inga lösa delar, den kostade under 100 lappen och det roligast av allt.
Den var presentinslagen och klar för julgranen. I roliga tassavtryck och fint rött band var den inslagen. Jag fick till och med en present! Rekommenderar verkligen detta företag som lägger både hjärta och själ i det dem gör!

Toppenprylar & toppenbemötande

Bra kundbemötande och kundservice, bra prylar, bra hemsida och allt var superfint inslaget! Älskar också när man beställer från hundhemsidor och man får någon liten överaskning med t.ex hundgodis. I detta fallet var det parfymerade bajspåsar!

En nackdel, svårt att hitta vart man ska skriva i sitt personnummer när man beställer, fick skriva det i ett mail efteråt. Annars toppen!

Helt suveränt Bra Kanoon bemötande väger tungt :-D

Suverän service snabb leverans. Superfin sida o produkter.
Högsta betyg.

SUVERÄNT!

Hel fantastiskt: supersnabb leverans, alla beställda varor i lager, otroligt vackert förpackat.
Enda jag kan önska är en mer lättnavigerad hemsida, gärna med en sökfunktion

SUPER SERVICE!!!

Har sällan varit med om bättre service och bemötande!! Jätte fina varor, fint inslagna, en fröjd att få hem och öppna dem!! Super snabb leverans!!!Kommer absolut att handla mer här själv och definitivt tipsa andra!! Speciellt tack till Danielle!!:)
Mvh Malin och hundarna

Super!

Är super nöjd med varorna och tycker det gick snabbt och smidigt att få hem dom, att dom var så snyggt paketerade och att man fick en liten present med ger en stor guldstjärna i kanten! =)
Avis d'un client ayant passé commande

En annorlunda e-butik med personlig service

Min dotter kom springande: "Jag har hittat en hundbutik med värsta coola grejer!" Tonåringar brukar överdriva men denna gång hade dottern rätt: Picazoo är en annorrlunda och "cool" butik med vackert namn och roliga saker. Det finns både söta onödiga saker men också praktiska kvalitativa varor som passade så bra vår "hund-familj". Kan nämna otroligt praktiska resevattenskålar - ett fynd för oss som är ofta på agility-tävlingar och utställningar. En sådan enkel sak som hundtandborste! Tänk att man kan konstruera den på sådant smart sätt. Matbar för vår lilla valp - perfekt för hunden, snygg som en del av heminredning... En liten detalj som fick mig le belåtet när jag hade fått ordern levererad: varje vara i paketet var omsorgsfullt inslagen i fint papper med djurmotiv :-) En liten sak men så trevlig!

Hälsningar
Viktoria med familjen, ägare till fyra hundar och en katt

Otroligt bra

Beställde en flytväst till min hund och den passade perfekt, och han trivs med den så det är super bra!
Snabb frakt och allt! ++++

perfekt hela vägen

helt underbara saker kom snabbt på posten, dessutom inslagna i tufft papper

The One and Only - Picazoo

Nettan Friid Olsson: Hej!
Sandra Kousa: Hej.
Nettan Friid Olsson: Hur har din vecka varit?
Sandra Kousa: Bra + att ja hittad en en superbra webbsida för hundartiklar!
Nettan Friid Olson: Jaså?
Sandra Kousa: Ja! Beställde en flytväst till Nova som e supersnygg & priset inte så hiskelit illa som ngn annanstans! Dvs fula orangea vanliga västar för sådär 400kr, men inte hos picazoo :P
Nettan Friid Olsson: Nää men vad skojj för både ägaren och hunden! Vad heter sidan?
Sandra Kousa: www.Picazoo.se :)
Sandra Kousa: Jättetrevlig personal, ja bemöttes av Danielle & Henric :)
Nettan Friid Olsson: wow :) då ska jag med handla där, hur var lev.tiden?
Sandra Kousa: Snabb som satan! :) Men ja hade velat bestämma utlämningsställe själv då dom valde en som e en bit för mej att gå, så de ska ja säga till dom nästa gång..
Nettan Friid Olsson: okej! tack för tipset, här ska handlas! vi synes, hej!
Sandra Kousa: hej hej!

Väldigt bra!

Jag hade råkat göra fel i min beställning och kom därför i personlig kontakt (via mail) med personal på Picazoo. Väldigt trevligt bemötande samt att jag hade varan dagen efter min beställning! Toppen!
Sen blev jag väldigt nöjd med varan jag beställde också!

Supersnygg bur!

Fick buren och tänkte WOW! Annorlunda! Hittills är jag nöjd! Hoppas på rabattkod snart så det blir något tillbehör också!
Avis d'un client ayant passé commande

Mycket bra och snabb frakt

Kommer att beställa mer härifrån till mina hundar, Jag beställde ena dan och den andra va de som jag beställde framme...
Avis d'un client ayant passé commande

Snabb leverans med personlig touche!

Jag beställde en bädd och två leksaker och fick hem dem på 2 arbetsdagar!
Jag hade velat beställa mer men plånboken sa emot, det är väl det enda negativa jag kan säga!
När jag öppnade paketet var allt fint inslaget i silkespapper och jag fick en liten present och en tygpåse med. Fantastiskt kul!

Charlie älskar bädden och kan inte sluta tugga på äpplet! Det går lite segare med frisbeen, men han är så liten än så han fattar nog snart!

Tusen tack för en fin webshop!

www.picazoo.se Support

Suède

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.