Avis - Philipson Wine

Répartition de la note

Avis

A propos

trustpilot stars

Bedste vinhandel til lidt større indkøb

Den bedste vinhandel jeg kender til lidt større indkøb. Kvalitetsvine til en god pris, hvis man vil aftage 12 flasker ad gangen - ikke mindst i den lidt dyrere ende (deler af og til med drengevennerne). Meget stort udvalg - lige fra de store klassiske over udvalgte husvine til nye og spændende. Pålidelige ratings fra forskellige gør det nemt at orientere sig. Og så er de gode til at holde fast i gamle kendinge, der bliver ved med at være et hit - blandt andre Rhone-vinene fra Guigal.
Foretrækker at bestille på nettet og så hente selv i bil. Så kan man tage et kig i butikken, gå på opdagelse og smage lidt.
Ret usentimentalt, ikke meget hygge, ærværdigt støvede flasker og store fortællinger, man alligevel ikke kan smage, når man kommer hjem. Men et rigtig godt koncept, hvis man "bare" vil have kendt eller mindre kendt kvalitetsvin til en god pris.

Godt, men ikke perfekt

Overordnet set er jeg helt tilfreds med mine indkøb ved Philipson, men der er dog et par ting, der trækker ned:

1. Dovne fragtmænd, som konsekvent stiller vinen på det sted, man angiver til hvis der ikke er nogen hjemme. Selvom man er hjemme, ringes der ikke på, og man kan stå i vinduet og se fragtmanden spankulere over i carporten med vinen.

2. Fuldstændigt oppustede priser på 1 og 6 flasker, for at man kan reklamere med en fiktiv besparelse ved køb af 12 stk - ingen vil kunne sælge vin til de priser.

Et godt eksempel på, at 1- og 6-flaskepriserne udelukkende er for et syns skyld, er L'Orciaia Brunello 2009: 6 flasker koster 1980 kroner, hvorimod man kan få 12 flasker for 1320 kroner - betal 50% mere for 50% mindre - latterligt!

Philipson skulle hellere sige det, som det er, at de kun vil sælge vin i 12-stks-kasser. I den forbindelse kunne de så udvide udvalget af smagekasser, som er en god idé.

Hej Martin,
tak for din bedømmelse.
vi er kede af at vores samarbejdspartner ikke levere optimalt, og vil derfor bede dig om at sende os et ordrenummer fra en af dine ordre, således at vi kan følge op på dette, og sikre at der sker bedring på dette punkt. du kan sende til; al@philipsonwine.com
Angående vores priser, så er alle vores priser, også tilbudspriser ved køb af 12 flasker, og har altid været dette. Dog er det muligt at handle både 1 flaske eller 6 flasker hvis man ønsker dette, dog vil det ikke være til den billigste pris. Vores generelle prissætning er beskrevet på hjemmesiden under salg og leveringsbetingelser.
Vi arbjder løbende på at udvikle vores smagekasse sortiment, så hold øje med dette, for der vil ske noget i fremtiden på dette punkt.

med venlig hilsen

Philipson Wine ApS.

Man er "tvunget" til at modtage deres Nyhedsbreve

Jeg er træt at at modtage deres nyhedsbreve med helt fantastiske tilbud:
Lapostolle - Nr. 1 på top 100 i Wine Spectator
De sælger en årgang 2010, længere nede kan man læse: "Årgang 2005 Clos Apalta blev kåret til Nr. 1 på Wine Spectators top 100 i 2008!"

Sådan omtaler de ofte deres vine - ikke direkte usandt, men heller ikke helt korrekt i forhold til den vin de prøver at sælge.

Herudover kryderer de det med besparelser som er helt fantastiske og kan give enhver sidegade vekseler mindreværds komplekser.

Når man så gerne vil slippe for deres nyhedsbrev, ryger ens opsparede bonuskroner.
ADVARSEL!
Du er ved at afmelde modtagelse af nyhedsmail fra Philipson Wine, vær opmærksom på at det betyder:
-De bonuskroner du evt. har opsparet slettes og kan IKKE reetableres
-Du tjener ikke bonus på evt. fremtidige køb

Det kan i gøre bedre.

Hej Michael,
tak for din bedømmelse.
Alle vores besparelser er angivet udfra enkelt flaske prisen, dvs. den prsi du vil skulle give for køb af 1 flaske i mod prisen hvis du køber 12 flasker.

Vedr. bonus, så er denne forbeholdt vores modtagere af vores nyhedsbreve, så det er selvvalgt om man ønsker at modtage disse, men det er korrekt at fravælger man at modtage nyhedsbreve, bortfalder ens optjente bonus.

trustpilot stars

Synes at de vine vi har fået fra dem har været sure og ikke pengene værd-

Vi har nu 2 gange fået vine fra www.philipsonwine.com , som de har reklameret som gode. Og begge gange er vi blevet skuffet. Vi er gået tilbage til IRMA vine. Der kan man få langt mere for pengene- Synes at de "over reklamerer" deres vine til noget de ikke er-

Hej Tine,
tak for din bedømmelse. vi er kede af at høre at du ikke er tilfreds med de købte vine. Vi skal dog gøre opmærksom på at vi tilbyder 14 dages fuldreturret på de købte vine, så du er velkommen til at benytte dig af denne, således at vi kan finde nogle vine som falder bedre i jeres smag.

Gode priser, god service

Har netop fået leveret 24 flasker Brunello til en rigtig fin pris.
Fragtmanden ringede til mig og sagde, at jeg selv skulle komme ned og bære vinene op, hvilket jeg undrede mig over, da jeg mente at have betalt for dette.
Efterfølgende skrev jeg til Philipson og bad dem føre pengene for fragt tilbage. Jeg fik svar indenfor ti minutter at de var helt enige, og at fragtmanden selvfølgelig skulle have afleveret vinene på adressen. Jeg fik ført fragtbeløbet tilbage.
Jeg er rigtig godt tilfreds med den gode service.

Super

Simpelt og som aftalt

Ren svindel

Som jeg kan læse at også andre oplever, så overtræder Philipsonwine de regler der er indenfor seriøs nethandel, nemlig det at man IKKE MÅ trække pengene før varen er afsendt.
Jeg fik en ordrebekræftelse den 4/3 kl. 8.26, kl. 8.27 fik jeg en faktura og pengene var sendt til trækning (og blev trukket den 4/3). Men varen ville først blive leveret den 12/3, det vil sige at de trækker pengene ca. en uge før de afsender varen.
Det er ren svindel og humbuk.
Og når man så ringer til dem, er svaret at de ikke har trukket dem, det er DIBS så det kan de ikke gøre for. Det er så det dummeste jeg har hørt.

Har lige kigget på forbrugerombudsmandens regler, og de er meget tydelige:

6.5.4. I betalingssystemer, hvor betalingen sker ved, at den erhvervsdrivende sender en betalingsanmodning til betalingsmiddeludstederen, bør den erhvervsdrivende ikke sende denne anmodning, før produktet/ydelsen er sendt til forbrugeren.

6.5.5. Betaling skal normalt ikke ske, før produktet/ydelsen er afsendt. Standardvilkår om forudbetaling vil kunne blive anset for urimelige

Hej Carsten,
tak for din bedømmelse.
Hvad angår betalingen af ordre, gør vi opmærksom på at beløbet trækkes ved ordre afgivelse under vores salgs og leveringsbetingelser, for at imødekomme udsolgte vine og prisstigninger.

Utroværdige rabatter - skuffende vine

Jeg har svært ved at tage firmaet seriøst.
Før : 699,-
Nu 199,-
sikke en flot rabat - og sikke I har snøret mig dengang jeg var dum nok til at betale 699,-

Hvis det lyder for godt til at være sandt - så er det ofte tilfældet.
Det er fan'me en ommer af højeste rang.
Utroværdig og misvisende før-priser og rabatter - det klarer Philipson Wine HVER GANG.

Nej tak siger jeg

Hej Per,
tak for din anmeldelse.
Vi skal gøre opmærksom på at alle vores besparelser er angivet i henhold til enkelt flaske prisen, hvilket vil sige i forhold til den prsi du vil skulle give for vinen hvis du vælger at købe 1 flasker. Dette er også oplyst under vores "salgs og betalingsbetingelser".
Håber dette bringer forståelse for din henvedelse.

Du er altid velkommen til at kontakte mig på mail: al@philipsonwine.com hvis du skulle have andre spørgsmål eller tvivl spørgsmål.

Super og til tiden

Super lækker portvin leveret til aftalt tid og pris.
Avis d'un client ayant passé commande

God service, men mængderabatten bør tilpasses antallet af flasker i en kasse.

Jeg synes, at når I sælger flasker i kasser af seks, så skal jeres tilbud på disse vine også gælde for køb v/6 flasker.

Hurtig service

Nemt at lave ordre; varerne på lager
Avis d'un client ayant passé commande

perfekt bestilling, og perfekt levering og afsætning ifølge min besked, TAK

I har et godt stort udvalg, i alle prisklasser. Jeg har anbefalet Jer til mange af mine venner. Det er meget nemt at bestille varer hos Jer, og leveringen kommer som aftalt.

Stabil god service

Jeg har købt meget vin gennem Philipson og har nærmest altid været tilfreds. Jeg bestiller på nettet og får vinen leveret med fragtmand og det virker altid - og leveringstiden er meget konsistent.
God kvalitet til gode priser.

Sådan!

Effektiv og gnidningsløs betjening fra start til mål. Sådan skal et online-køb forløbe.

Vinbestilling til døren.

Hurtig og effektivt, varen levede op til forventningerne og var leveret inden for 24 timer af bestilling.
Avis d'un client ayant passé commande

Det fungerer optimalt hver gang!

Det fungerer optimalt hver gang!

Gebyrtider

Jeg er utilfreds med, at der opkræves -et ganske vist mindre- gebyr i forbindelse med
betaling via Dankort.

Hej Lars,
tak for din bedømmelse.
Hos Philipson Wine, har vi valgt at lade de gebyr der er ved betaling, som opkræves af Nets, følge kunden.

Philipson Wine ApS.
Avis d'un client ayant passé commande

Alt hvad man kan ønske sig af on-line handel

Alt hvad man kan ønske sig af on-line handel:
- Hjemmeside, der er nem at finde rundtb på,
- Levering som ønsket
- Ingen mystiske gebyrer, der dukker op i sidste sekund

God vin til tiden

Bestilling, betaling, levering og ikke mindst at vinen var +++++- alles klapt :-)
Avis d'un client ayant passé commande

Let og bekvemt, gode vine

Gode vine leveret lige til døren
Perfekt

Philipson Wine Support

A propos de...

Philipson Wine er en ung, dynamisk virksomhed, der siden 2002 har solgt vin online på Internettet. Dette er gjort med så stor succes, at Philipson Wine i dag, er Danmarks største online vinhandel og førende importør og distributør af kvalitetsvine fra hele verden.

Aller sur Philipson Wine

Danemark

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.