Avis - www.ordbogen.com

Répartition de la note

Avis

A propos

Min favorit online ordbog

Jeg er især blevet glad for Chrome addon der med et enkelt klik slår op i ordbogen. Konteksteksemplerne er gode.

Virker uden problemer

Hurtigt og nemt. Der har slet ikke været nogen problemer med min oprettelse eller noget andet vedrørende ordbogen.com.

Glimrende

Hurtig og brugerbetaling ordbog.
Kan blive fantastisk hvis korte sætninger også kan oversættes.
Avis d'un client ayant passé commande

Et fremragende værktøj til professionel brug

Som efterhånden mangeårig bruger af Ordbogen må jeg udtale min store tilfredshed, ikke mindst fordi den bl.a. indeholder it-udtryk. Keep up the good work! :-)

Bedste ordbog hidtil

Den bedste online ordbog jeg har prøvet hidtil. Det eneste der trækker ned er prisen.

Rigtig god ordbog

Ordbogen.com er rigtig god. Vi benytter den meget, og den er let at bruge. Man får også ofte nogle gode eksempler på, i hvilke forbindelser, man skal bruge hvilket ord. Den kan varmt anbefales.
Avis d'un client ayant passé commande

Et rigtigt godt værktøj, som er et godt supplement til andre oplysningskilder

Har du brug for lidt hjælp ved oversættelse? Så benyt dig af Ordbogen.com
Avis d'un client ayant passé commande

The only affordable but comprehensive Danish-English dictionary!

Ordbogen.dk offers the only affordable but comprehensive Danish-English dictionary on the market. Period. Other large DA<>EN dictionaries, such as those with red covers, are extraordinarily expensive, and those other pricey dictionaries often lack well-coded searchable e-dictionaries or online versions. By contrast, Ordbogen.dk has a very large searchable lexicon that covers most fields well to very well. One other thing I like is that, when I detect an error in a translation or English example, Ordbogen fixes errors within a day or two after I report it by e-mail. This responsiveness is another thing that sets Ordbogen apart. Now, I do have some qualms: (1) The offline version is not well coded and has a clunky weird interface, so I can't actually recommend that as strongly as I do the online version. (2) American English is treated a bit too "second class" by the dictionary. This problem is noticeable from time to time when it comes to idioms and slang; the fact is, UK English and US English are not merely spelled differently but also differ grammatically and terminologically. US English isn't a minor form of English, either: 315 million people speak it! That is five times as many native speakers as there are of UK English. To be fair, this is a problem in all Danish-English dictionaries, not just Ordbogen, but a long-term goal should be to improve inclusion and integration of US English into the lexicon. This would also differentiate Ordbogen from Gyldendals even more. Overall, however, Ordbogen is an outstanding product available at an outstanding price.

Den er OK

Ordbogen er meget god; men den burge være offline på mobilen.

God service

Bestilte febrilsk Clausens teknisk ordbog og tog 3 år. da jeg stod og manglede ord på mekaniske dele på engelsk. Det viste sig så at indenfor dette fag var det ikke den rette ordbog, men den meget dyrere og større fra L&H jeg manglede (har nu købt den til 1905 kr. men kun fra dansk til engelsk)
Skrev til dem, og uden problemer var pengene refunderet.

Ordbogen der har (næsten) alt

Der er stort set ikke det ord, man ikke kan slå op (ift. engelsk i hvert fald), så har ikke mange fingre at sætte på det.

Mangler dog en teknisk ordbog (til engelsk) og noget mere handelsfokuseret - altså formelle ord ift. kontrakter fx.

Der er styr på alt

Det virker bare, jeg fik mails med login, kvittering, samt 1 mdr. gratis ordbog til en ven. Alt kom i løbet af kort tid.
M.v.h Karin

Perfekt!

Har altid alt hvad jeg skal bruge ;)

et godt arbejdsredskab

et godt arbejdsredskab

Let tilgængelig - bredt dækkende

Ordbogen.com tilbyder et bredt udvalg af ordbøger alt efter hvilket behov, man har. Jeg får fint dækket mit behov for ordopslag - både m.h.t. ord og de sætninger, hvis mening kan være svær at knække - og det er rigtig godt med de mange kontekst-sætninger på det relevante fremmedsprog.

super værktøj

super værktøj , hurtigt og nemt at anvende

italiensk-dansk ordbogen er unøjagtigt i sammenligning med engelsk-dansk

italiensk-dansk ordbogen er unøjagtigt i sammenligning med engelsk-dansk
www.ordbogen.com

Réponse de www.ordbogen.com

Hej Eva

Tak for din anmeldelse.

Engelskordbogen er vores store flagskib, som få af de andre ordbøger når til sokkeholderne i popularitet. Takket være de mange ord, vi har føjet til gennem årene på forespørgsel fra vores kunder, er det den af vores ordbøger, der bedst matcher vores brugeres behov. Og vi føjer stadig ord til hver dag.

Vores italienskordbog er lavet på samme måde. Den vokser dog ikke lige så hurtigt som den engelske, da vi ikke modtager nær så mange ønsker til den. Men du kan altid skrive til feedback@ordbogen.com, hvis du savner et ord eller en betydning. Så videreformidler vi det til redaktøren for ordbogen, som vil føje det til snarest muligt.

Med venlig hilsen
Jacqueline Levin
Sprogcentret

Brugervenlig!

Siden er utrolig overskuelig og indeholder ikke en masse unødigt pladder. Prisen synes jeg er yderst rimelig til det behov, jeg har.

Nemt og bekvemt

Nem og overskuelig online køb af abonnement. Det hele virker meget professionelt. God præsentation af muligheder for køb af abonnement. Ordbogen som produkt er alle pengene værd, mange ord og gode korte ordforklaringer. Jeg vil klart anbefale Ordbogen.com til andre.

Fungerer super

Jeg har ikke haft nogen problemer med ordbogen.com

www.ordbogen.com - kundeservice

Ordbogen.com er til for din skyld - brug os

Du får hurtigt svar, hurtig løsning, tilgængelighed, høj personlig service. Du kan chatte, maile eller ringe til os

Sproglige spørgsmål?

Kontakt vores Sprogcenter via chat eller mail og få svar på alverdens sproglige spørgmål.

Brug for teknisk support?

Hos Support hjælper vi dig med brugen af vores ordbøger, oprettelse, betaling, eller hvis du har glemt brugernavn eller adgangskode.

Ordbogen.com

er Danmarks dynamiske og brugerdrevne onlineordbog. Dynamisk fordi vi hver dag tilføjer nye ord til ordbøgerne. Brugerdreven fordi de mest søgte ord bliver føjet til ordbøgerne først. Vi tilbyder i øjeblikket 43 ordbøger, og der kommer hele tiden flere til.

Aller sur www.ordbogen.com

Danemark

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.