Avis - OLIVER'S Petfood

Répartition de la note

Avis

A propos

Middel +++-

Bestilte en pakkeløsning da min hund skal tabe sig, hun kan super godt lide smagen af det og vil nu hellere spise dét, end det gamle foder😇 og hun har hverken tynd mave eller kaster op👍
Dog bestilte jeg foderet i str. Small men modtog det i medium, og da jeg gerne vil starte med fodret NU, så hun kan tabe sig orkede jeg ikke at returnere det 😬
Modtog også en masse kødben som hun desværre ikke gider sætte tænderne i, men det kan Olivers jo ikke gøre for.
God service og hurtig levering, kan kun klage over at fodret var forkert størrelse, men pyt, hun spiser det alligevel 👍
trustpilot stars

Vores Hund får utrolig dårlig mave og opkast af deres foder.

Vi havde en forventning om at dette foder ville være utrolig godt til vores hund, men han har desværre dårlig mave og kastet op så snart han får noget af oliver's petfood. pakken kom til tiden og servicen har været udemærket dog er kvaliteten af produktet ikke noget der kommer i nærheden af vores forventninger.
trustpilot stars

Overskuelig hjemmeside, hurtig levering, miljøvenlige muligheder.

Jeg fandt noget bio-nedbrydeligt kattegrus hvilket jeg er rigtig glad for. Desuden er kattemaden mere "ren" i frohold til de tilsætningsstoffer der er i mange andre produkter.
trustpilot stars

Vi synes Oliver petfood er helt i top

Dyrene kan lide smagen
Vi er glade for servicen
Med stort TAK fra os
trustpilot stars

Super kvalitet og fantastisk levering og service

Jeg har intet ondt at sige om Olivers. Min fantastiske vuffer har fået Olivers siden han var hvalp. I dag er han 10 år, frisk som en havørn og spiser Olivers med velbehag. Kan kun anbefale Olivers til alle, der er hunde ejere. Synd man kun kan give 5 stjerner, for det fortjener i hvert fald 10, en stjerne for hvert år, min dejlige vuffer er.

Tak for et godt produkt! :)
Avis d'un client ayant passé commande

Nem hundemad af høj kvalitet

Vi har fodret vores hund med Oliver's i fem år, og kvaliteten har været høj og ensartet hele vejen igennem. Eneste hjertesuk er at sækken et par gange er sat i carport - også i naboens carport - uden aftale og uden at vi fik besked.

Troværdig virksomhed

Dejlig nemt at bestile foder til kæledyret over nettet, og der går ikke mere end et par dage max, før det står ved døren - altid med en lille ekstra godbid :-)
Der er ofte tilbud og kampagner, som man kan få tilsendt på e-mail. Opretter du dig som bruger er der også mulighed for at optjene point, som du senere kan bruge som kontanter.
Når man ringer ind til kundeservicen, så er det altid en glad medarbejder man får i røret, og det er en virksomhed som elsker dyr - det er i hvert fald det indtryk jeg har. De går op i dyrenes velbefindende, og foderet er af høj kvalitet.
Alt i alt er jeg bare rigtig glad for at bestille foder og godbidder til min lille hund ved jer - så tak for god service, det værdsætter jeg, og det er det der gør, at jeg fortsætter med at være kunde ved jer.
Avis d'un client ayant passé commande

Levering fungere bare perfekt.

Jeg kan kun anbefale man køber varer hos Olivers, de levere varen : )
Avis d'un client ayant passé commande

Alt lever op til forventningerne!

Super hurtig levering. Produktet vi købte er af god kvalitet, selv emballagen er fantastisk med genluk system.
Avis d'un client ayant passé commande

Oliver's Petfood er lig god service og gode produkter

Det er en god oplevelse at handle med Oliver's Petfood. Varerne sendes fragtfrit og leveringstiden er meget kort, jeg har oplevet at bestille varer en eftermiddag og få dem leveret dagen efter. Produkterne er gode, mine hunde er vilde med dem, og i hver forsendelse, er der en lille gave til hundene, det er en rigtig fin ide.
Alice Kjær Schmidt
V.Hornum
Avis d'un client ayant passé commande

Fantastisk service, god pris, hurtig levering

Man får den bedste service og især godbidderne er mine hunde rigtig glade for;)
Jeg bruger en del i min lille hundepension og er altid tilfreds med kvaliteten;)
Avis d'un client ayant passé commande

kvalitet og service i top.

Det er super produkter som min hund elsker.
Avis d'un client ayant passé commande

Super god service og hurtig levering!

Jeg bestilte mine varer om eftermiddagen og havde dem dagen efter. Alt blev leveret som aftalt og meget hurtigere end forventet! Produkterne var alle af rigtig god kvalitet (godbidder og tyggestænger). Anbefales!

et sted du kan stole på

Altid så god service og altid en rigtig positiv handel man gør sig hos Oliver,s petfood

Fantastisk

God service, og hurtig levering, og så lå der en ekstra lille ting til min hund :-)
trustpilot stars

Godt foder som begge hunde er meget glade for

Godt foder som vi er glade for hjemme hos os. Og dejligt meget forskelligt at vælge imellem :-)
Avis d'un client ayant passé commande

God og nærende økofoder til rimelig pris

Molly elsker alt fra Oliver's :)

sikker levering

Hurtigt nemt og til at regne med

Super god service :)

Da de ikke havde den betilte vare hjemme fik jeg straks besked. Samtidig sendte de "overlevelsesmad" og guf til hunden i ventetiden.

Super

Nemt og hurtigt

OLIVER'S Petfood

FavoritGaranti

Vi lover at OLIVER’S bliver din hunds eller kats favoritmåltid, ellers henter vi posen igen – kvit og frit!

OLIVER’S – fordi din hund og kat fortjener et sundt og velsmagende måltid

Når du vælger OLIVER’S vælger du den bedste kvalitet til din hund eller kat. Vi ved at hunde og katte ikke er vegetarer, derfor er vores måltider fyldt med masser af lækkert friskt kød, som din hund og kat vil elske.

Om OLIVER'S

OLIVER’S er foder i luksus/superpremium kvalitet fremstillet udelukkende af de bedste ingredienser, leveret direkte til dig uden fordyrende mellemled.

OLIVER'S har eksisteret siden 1998. Fokus på kvalitet og uovertruffen service har fra begyndelsen givet os en solid vækst, og vi står i dag som et oplagt valg for kvalitetsbevidste hunde- og katteejere, herunder opdrættere, politi, foreninger m.v.

Vores sortiment dækker alle behov, fra den lille killing til den ældre allergiplagede hund, og vi tilbyder en service, der blandt andet inkluderer gratis levering og imødekommende og særdeles kompetent telefonrådgivning alle hverdage fra kl. 8-17.30

Aller sur OLIVER'S Petfood

Danemark

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.