Avis - Norwegian

Répartition de la note

Avis

A propos

Just perfect

Every time I have the opportunity I choose to fly Norwegian. First of all the low Price policy, and NeXT the value of wifi onboard, and being in fairly modern aircrafts.

All this togethert make it a pleasure everytime I am in the air, so I recommend it to all my friends and Family. And it seems to have worked.

Thank you Norway, and Norwegian

100% tilfreds hver gang

Rejser rigtig ofte, og når det er muligt med norwegian. De er professionelle, præcise, og har et dygtigt personale, som er venlige og hjælpsomme.

Jeg vil sammenligne dem med klm og lufthansa, og så blot til en helt anden pris.

Super.

Fejlregning og dårlig kundeservice

Meget kedelig og DYR oplevelse! Blev charget for 2 x skiudstyr tur-retur på en endags indenlandsrejse. Da jeg har gjort Norwegian opmærksom på fejlen, er jeg blevet bedt om at sende en skriftlig klage med posten. Helt helt uacceptabel dårlig kundeservice - desværre!
trustpilot stars

Der findes heldigvis andre ..............

De sidste par måneder har jeg været nødt til at flyve med Norwegian for at få noge rundrejser i Norden ti at gå op i en højere enhed. Med mange forskellige destinationer har jeg været nødt til at flyve med Ryanair, Widerøe , SAS , British Airways, Air Norway og Norwegian.
Hitlisten ser sådan ud :
SAS
Widerøe
Air Norway
Ryanair
British Airways ( Sunair )

Norwegian deriomod skal ikke med på hitliste, men på advarselslisten. Konstant forsinket- og totalt ligeglade med om man når næste fly .
Vælger altid et andet selskab hvis overhovedet muligt .
trustpilot stars

Forfærdeligt selskab . . . . .

Har altid rejst meget med Norwegian, men det er vi stoppet med !!
De giver INTET ved dørene, men tager mere end de har fortjent og efter det seneste gebyr "PLUS-PAKKE" så de kan hive lidt flere penge ud af folk - ja så flyver jeg hellere med SAS eller nogle af de andre, hvor en pris er en pris . . . . . .
trustpilot stars

Norwegian STJÆLER dine penge og lyver!

Jeg har måtte annullere 4 flybilletter Til Fort Lauderdale USA, på grund af sygdom. Norwegian NÆGTER at tilbage betale beløbet for forud bestilte flysæder, mad samt gebyr for kuffert, selv om at vi ikke kom ud at rejse. DET kan derfor ikke betale sig at "hjælpe" Norwegian med at bestille disse ekstra muligheder. Det er jo ikke for kundens skyld, så vent med at bestille dette til lige før afrejse det kan man sagtens. Det eneste jeg har fået refunderet er 1.700,- i lufthavns skat for 4 personer. Også her LYVER Norwegian da beløbet er væsentlig større. De SKJULER en del af beløbet for lufthavn skat ved at kalde det brændstof tillæg. Den nye rejse vi har bestilt til Fort Lauderdale USA, denne gang med et seriøst luftfart selskab SAS, er beløbet for skatter 10.000,- for 4 personer. Rejsens samlede pris for 4 personer er næsten det samme med Norwegian og SAS. Derfor er jeg sikker på Norwegian lyver med hensyn til skatter der er ikke så stor forskel på SAS og Norwegian selv om Norwegian er et lavpris/ skod selskab. REJSER ALDRIG med Norwegian igen, og jeg vil advare ALLE andre for at gøre det samme. LØGN OG TYVERI af kundernes penge er det eneste det går ud på, nå ja så også lige alle de andre ulovligheder Norwegian gør med hensyn til personale, og lange ventetider og ingen ombooking til andre selskaber ved store forsinkelser GLEM Norwegian.
John N.
Espergærde

Hasleless travel

Easy booking
Easy changes
High level of information

It doesn't get much better than this, prices are still low compared to companies that actually provide less service.
trustpilot stars

Snyderi med ikke oplyste gebyrer ved ændring

Norwegian sletter min klage fra deres Facebook page - jeg kan da heldigvis skrive den her

Det handler om at de tillægger en rejse som jeg ændrede (nypris 1360) et gebyr på 1500 PÅ BETALINGEN. Dvs jeg opdagede det ikke før jeg så kontoudtoget.

Vi har et godt jysk udtryk for den slags!

Mvh,
Allan

Allan Nielsenposted toNorwegian.com
17 hours ago ·
Vedr.: Rejse XXXXX
HVOR SKAL JEG SENDE DENNE KLAGE HEN ?
(Eller bare direkte til Ekstra Bladet ?)

Vedr. vedhæftede rejse.

Denne rejse kan ligenu og kunne også på bestillingsdagen købes for 1360 DKK på Deres hjemmeside.

Da jeg havde en bestilt billet AAL-OSL jeg ikke kunne bruge undersøgte jeg hvad det kostede at ombooke denne til JFK-OSL i stedet for. Jeres system viste mig en beregning (normal købsvindue) hvor prisen var 1010 DKK dvs billigere end de 1360.

Nu ser jeg her til aften via mit Credit Card udtog at De har anført et "opgraderingsgebyr" på 1500 DKK som IKKE blev nævnt på Deres website. Desuden skal jeg ikke opgradere, begge rejser er på normal klasse.

Jeg skal hermed udbede mig refusion af de forkert opkrævede 1500 DKK.

Det skal nævnes at jeg klagede øjeblikkeligt via Deres danske kundeservice - deres konsulent fik sig et hjerteligt grin på min bekostning - men hun sagde også at proceduren er godkendt af den danske Forbrugerombudsmand. Derfor sender jeg denne mail i kopi hertil - er det virkelig sandt - det er jo direkte bondefangeri at opkræve et ikke anført gebyr hvor GEBYRET er højere end selve rejsen!!

Med Venlig Hilsen / Best Regards,

dk.linkedin.com/in/allanrosenbecknielsen
Skype: antoolchips.com
www.techsale.dk
Like · · Share · Promote
Michael Hahn, Mette Winther Broch and Niels Arne Dunker Bøgwad like this.

Allan Nielsen Når man så sender denne får man blot dette svar:

post@norwegian.com via techsale.dk
22.30 (6 minutter siden)

til Allan
Thank you for contacting Norwegian.

We are not able to respond to this email.

If you have any questions or wish to contact us, please visit our:

Customer Service (English)

Web: norwegian.com
Follow us on Facebook

Image
17 hours ago · Like

Kenneth Petersen Ha, det er sgu et seriøst rejseselskab. Så kunne man godt finde på at rive håret ud af hovedet i frustration
17 hours ago via mobile · Like

Norwegian.com Hei Allan. Du kan sende en klage til cr@norwegian.no. Da referansenummer er sensitivt, vil vi skjule ditt innlegg fra siden vår. /LP
7 hours ago · Like

Väldigt otrevlig personal!

Jag flög med flyget 4214 den 27 juli 2013 från Mallorca till Stockholm tillsammans med min flickvän och hennes familj som är också vittne till denna händelse. Jag har tidigare rest med Norwegian och har alltid varit väldigt nöjd med dem. Till min förvåning blev jag väldigt dåligt behandlad av en anställda flygvärden Benjamin på detta flyg. Han diskriminerade mig för att jag har utländskt bakgrund och var väldigt otrevlig mot mig och vägrade prata svenska med mig trots att jag pratar flytande svenska och fortsatte prata engelska.

Han kränkte mig genom att han misstänkte att jag har filmat honom och begärde att få gå genom min telefon vilket jag vägrade. Nu när jag har tagit det med deras serviceavdelning får jag till svars att dem inte anser att deras personal har gjort något fel trots att jag har min tjej och hennes falmilj som vittne.

OBS! Åk inte med denna bolag som verkar ha växt alldelles för snabbt och glömt bort att man ska behandla sina kunder väl.
trustpilot stars

The best budget airline or best airline in Scandinavia

I am a frequent flyer and have used many airlines recently. Norwegian is one of my favourite ways Reasonable prices without unreasonable reduction in service. New planes, friendly staff, leather seats and decent leg room. Nice simple mobile app too. Will definitely use again.

Very bad service!

My 19 year old son was flying from Stockholm to Malmö. When he arrived at the airport more than 30 minutes before the flight (as they wrote on their webpage) He tried to check in at the automatic check-in. It did not work so he went to the manual check-in but they were so slow that it was to late. He was not given any help, but went to SAS and bought a ticket instead.
I wrote to them and had to wait almost two months for a reply which did not give me any help. They say that he should have been there earlier, but why do they write 30 minutes on their website then? In the future our family will fly SAS instead.
trustpilot stars

Why can't I rate ZERO STARS????!!!!!

This summer I flew from Copenhagen Airport to Nice, and when I checked in my baggage in Copenhagen, the lady at the Norwegian check-in counter FORGOT to put on a luggage-tag saying whereto my baggage was going!! Therefore my luggage did not arrive in Nice with me. I got my baggage two days later, and when I got home to Denmark again, I tried to have Norwegian pay for the things I had to buy in Nice because I had absolutely no clothes etc. They make you write a letter TO NORWAY (?!!) - making it as difficult as possible so their costumers won't bother going through all the trouble - and when I did, they wrote back to me that they needed ORIGINAL receipts and property irregularity report (I send them a picture of the documents), which is absolute nonsense.. soo now I have to send one more letter with documents that I no longer have. Thank you, Norwegian, for your horrible service

Quality airline, modern planes and FREE WIFI

Although some delay going to Stockholm the quality of the staff and FREE WIFI made up for this. Website could be more user friendly as well.

Not acceptable

The last 6 months I've been commuting on a weekly basis between Paris-Orly and Copenhagen with Norwegian (twice a week). Only less than a handfull of times have the flights been on time- the normal thing has 45-60 min delays- unbelievable ! Is this really the standard for Norwegian flights ?

Affordable and Nice Way to Travel Around Europe

I used Norwegian air two times. First during the winter 2011 where I was surprised for being able to fly to Italy from Norway for only around USD60, i was expecting it to be more. Second time, I flew to Estonia this summer, also affordable.

Norwegian Air is a great choice when you want to be budget friendly yet not sacrificing quality and comfort of flying. I am sick with low cost airline out there which try to squeeze my last money out of my pockets, but Norwegian is relatively better when I want to value all aspects of travelling around Europe.

HAR DA ALDRIG OPLEVET NOGET LIGENDE

er i udlandet med retur billeter der er købt hjemmefra og finder
at det fly vi skulle med ikke "eksisterede"

Norwegian blev kontakt og vi fik ordret at vide:
"vi vil trække sagen i langdrag hvis i klager
og i må selv sørge for at komme hjem
FARVEL."

hjem det skulle vi jo, så vi blev nød til at købe nogle nye billeter for at kunne komme hjem.

og her 9 måneder senere kan vi slet ikke komme i kontakt med selskabet.

jeg kan derfor kun på det
KRAFTIGSTE ADVARE MOD AT BRUGE NORWEGIAN
da dette er det største bondefangeri jeg til tider har oplevet.

Meget bra.

Alltid fornøyd når jeg flyr med Norwegian. Veldig dumt at dere har sluttet å fly tidlig tid santorini. Kun kveldsflygninger. Ellers veldig bra.

Greie priser, men...

Helt greit å bestille. Men når du trykker bestill, må du også være sikker på at du ikke trykker feil. Gjorde et tastefeil og bestilte feil klokkeslett på biletten. Siden kundeservice var stengt for dagen, rakk jeg ikke dem før neste dag. Jeg hadde bestilt bilett til hele familien. Derfor kostet det meg dyrt å endre biletten til et annet klokkeslett samme dag. Norwegian er ikke et flyselskap jeg prioriterer å reise med. Dårlige rutiner ved boking,det tar alt for lang tid ved ombordstigning.

Greit

Heilt greit fordi det er billig,,,

Ingen problemer

Rejste med Norwegian på studieturen til London, hvilket forløb smertefrit. På vej hjem, havde jeg et billede i billedramme med, som var for stor til min kuffert, så jeg tog den med i håndbaggagen; selv om det var længere end maks målene for håndbaggagen, så det var jo bare perfekt!

Est-ce que Norwegian est votre entreprise?

Apprenez à connaître vos clients.
Revendiquez simplement votre site. Obtenez de vrais retours clients en répondant à vos avis, c'est gratuit.

Créer votre profil entreprise En savoir plus

Ce site vous appartient-il?

Obtenez les outils exclusifs Trustpilot pour collecter des avis. Commencez en utilisant notre service Kickstart! Et n'oubliez pas que répondre aux avis est totalement gratuit. En savoir plus

Créer votre profil entreprise

Norwegian Support

A propos de...

Velkommen til Norwegian.no, Norges Lavpris Flyselskap. Her kan du kjøpe Billige Flybilletter til de fleste norske byer og en rekke velkjente Europeiske byer som London, Grenoble, Alicante m.fl. Vi tilbyr faste Lave Priser til alle våre destinasjoner.

Aller sur Norwegian

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.