Avis - Maxtel.dk

Répartition de la note

Avis

A propos

De levere varen..

Kan klart anbefales, sparede næsten 90% forhold til TDC..

Fungere upåklageligt

Vi er et rederi der er 100% afhængig af vore kommunikations linjer, så jeg var rimelig skeptisk, da deres priser var en del lavere end alle andre aktører på VoIP, men min tvivl blev gjort til skamme: Det fungere virkeligt godt!

Henrik Jeremiassen
Direktør
Thoresen Shipping Denmark

Fantastisk!

Vi har fået så meget mere, end vi forventede- og troede var muligt .
Maxtel har åbnet en masse interne muligheder for vores kontor og medarbejdere. Og så har de Danmarks bedste kundeservice !!! Hvor kan vi nominere det? ;)
Blev anbefalet af min mand, som også har det i hans butik.

Men vi takker mange gange og ser frem til samarbejdet i mange, mange år frem :-)

God vind.
A. S. E. K.

Super god service! :)

maxtel.dk kan anbefales i høj grad, bruger dem selv til min virksomhed, og de er utrolig venlige og hjælpsomme.

Der er altid hurmor når man snakker med dem via telefonen og man lægger altid på med et smil, de er hurtig til at infomere om evt. problemer eller hvad der forårsager et enklet problem

thumbs up til maxtel.dk

Super service

Det er altid nemt at ringe med spørgsmål - og de er klar til lige at hjælpe til, når det skal gå lidt stærkt med nyt SIM-kort, anlæg osv. Tak!

Altid god kundeservice..

Vi har været kunde hos Maxtel i 5 år, uden store problemer og altid med venlig og kompetent kundeservice, og det til en yderst favorabel pris.

Imponerende !

Har nu haft maxtel i lidt tid efterhånden- i tre virksomheder- hvad vi har sparet i kroner og øre, har vi fået i kvalitet - vi forventede fra start af, at når vi skulle spare penge, ville det klart koste i service og muligheder. Hos maxtel var dette dog ikke tilfældet! Så man kan åbenbart få i både pose og sæk :-)
Kan klart anbefale maxtel og co, hvis man vil spare penge, uden at undvære kvalitet.. Og så er mulighederne overraskende lange, hvilket man jo Ikk kan brokke sig over :-)
trustpilot stars

Bedre og billigere end skype!

Som lille handelsvirksomhed har vi indtil nu haft et skype telefonnummer med viderestilling og fri taletid til alle fastnetnumre i EU hvilket er praktisk både for indkommende og udgående opkald i EU. Det koster dels for selve nummeret, dels for taletid til mobil og dels for EU indgående viderestillinger og udgående abonnement.

Når det hele bliver lagt sammen viser det sig at der med migreringen til Maxtels løsning vil være en besparelse på ca 38% årligt for en sådan løsning. Derudover så skal det bestemt nævnes at servicen og brugervenligheden er meget positivt overraskende.

Tak til Maxtel for at levere en billigere, bedre og langt mere professionel løsning til vores lille virksomhed.

Omstillings løsning

Vi startede med en nem omstillingsløsning. Som årene er gået er vores behov vokset - og Maxtel er vokset med os.
Uanset hvad vi har haft af ønsker, så har Maxtel leveret.

Servicen er markant højere end man ser på telefoni markedet, så vi kan roligt sige, at vi ikke skifter væk igen.

Fem stjerner herfra

Decideret perfekt

Med Maxtel har vi den fleksibilitet vi har brug for med aktiviteter fra 2 adresser i hver sin ende af landet.

Vi har fået et teleselskab, som har forståelse for virksomeheders telefoni og samtidig en service, som ikke findes andre steder i telebranchen.

En klar anbefaling herfra.

Genialt !

Intet mindre en genialt!

Åbningstider, ventemusik, ring mig op funktion, beskeder via mail - alt virker upåklageligt, til en fornuftig pris og altid god kunde service!

5 stjerner herfra!
Avis d'un client ayant passé commande

Sublim kvalitet og knald god service!

Vi har som koncern med flere afdelinger, været ekstremt glade for den fleksibilitet maxtels system har, alt spiller max!

God kundeservice, Gode priser, og telefoner som altid virker!

Anbefaler jeg Maxtel til andre? HELT SIKKERT!

Fortryllende telefonselskab

Maxtel er ikke kun et telefonselskab, men er i høj grad medvirkende til at overbyde standarden i branchen. Venlig og hurtig betjening og ikke mindst løsnings orienterede. Som kunde siden 2008, har vi med vores behov og ønsker haft del i udviklingen, men Maxtel stopper aldrig med at udvikle, så det er spændende at se hvad det næste bliver. Venlig hilsen Låsesmeden
Avis d'un client ayant passé commande

Godt produkt og ingen slinger i valsen!

Jeg vil til enhver tid anbefale Maxtel. Deres mobilabonnement med omstilling virker bare. Det er smart, at vi nu kan vise hovednummer, når vi ringer ud fra mobilerne. Skal vi omstille opkald til hinanden, ja så er det klaret med et enkelt tryk.

For en gangs skyld et selskab, som holder hvad de lover. Selv når man ringer er der hurtig ekspedition uden lang ventetid

Derfor 5 stjerner herfra
trustpilot stars

Fantastisk service og venlighed. Supergodt produkt!

Vi er netop opstartet med nyt IP telefonisystem.
Maxtel har været hjælpsomme og dygtige fra starten med vejledning, valg af produkt, opsætning og launch af nyt telefonsystem. De små udfordringer er blevet løst efterhånden, smidigt og venligt. Maxtelfolkene er tilgængelige, venlige og særdeles kompetente og fortjener de bedste anbefalinger.
Både produkt og service får 5 stjerner.
Maxtel.dk ApS

Réponse de Maxtel.dk ApS

Hej Ulrik

Tusind tak for din anmeldelse af os.
Jamn, vi er jo altid glade når vi får lov til at udfolde os lidt og vise hvad vores system kan.

Velkommen :-)

Matt

Super Service

Fantastisk telefonselskab.
Har været kunde i over 2år og
kunne ikke finde på at skifte.
Altid super service.
Morten
cykelcentret Skovlunde
Maxtel.dk ApS

Réponse de Maxtel.dk ApS

Hej Morten

Tusind tak for det, det er vi alle rigtig glade for.

Hilsen Matt

Fantastisk service!!!

Gutterne ved maxtel var gode til at yde en hurtig og seriøs support/service,. De kan helt sikkert anbefales

Godt teleselskab

Gode priser og super service
trustpilot stars

Super service og meget fair priser

Jeg hendvendte mig for noget tid siden til Maxtel med en hvis portion alm. telefon udbyder skepsis.

Matt fik mig hurtigt tal ned igen og jeg fik mine telefonlinieri en fart uden bøvl. Vi har nu på 3. måned ikke oplevet nogle nedbrud og vores ny indkøbte telefoner fra Maxtel virkede fra det øjeblik jeg satte dem til.

Maxtel har hele tiden været utrolig venlige og har hjulpet os med store og små problemer.
Jeg kan kun give Maxtel mine varmeste anbefalinger!
trustpilot stars

Kun gode oplevelser med maxtel

Har haft Maxtel ½ års tid nu og har kun haft gode oplevelser. deres system til telefonkø / omstilling er genialt

Maxtel.dk ApS Support

Catégorie

Solutions mobiles entreprises

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.