Avis - Manutd

Répartition de la note

Avis

A propos

Utroligt godt

Nem at navigere. Når man bestiller så kommer varen, ofte meget hurtigt. Køber altid mine trøjer og andet merchandise fra manutd.com.

Kan klart anbefales
trustpilot stars

Man får hvad man bestiller

Jeg har bestilt en original spilletrøje før jul (08.12.2011) og modtog d. 17-12-2011 hvilket er fint trods juletravlhed og fragt fra England. Alt er som bestilt.

Jeg giver "kun" 4 stjerner, da kundeservicen tog 4-5 dage om at svare på min mail angående en ændring på ordren, som jeg ikke nåede at lave. Jeg kunne dog selv have forsøgt at ringe, hvilket jeg ikke gjorde.

Jeg har 100 % tillid til denne side.

Nineteen

Whats not to like about the website of the biggest team in the world.

Easy to navigate and bang upto date!

Only issue is that the message boards are a bit confusing! Plus there tends to be allot of tough guys behind computer screens stirring up trouble. so i stay out of there for that reason.

Super

Deres webside er super. Der kommer tilpas med nyheder, interviews osv. derinde og de har en god webshop. Alt fungerer fint og dermed skal de have 5 stjerner.

Great shop

Very great shop and no problems with shipping to Denmark,.

Great stuff !
trustpilot stars

Nem at navigere, god web-shop og god service

Jeg har bestilt fra deres web-shop flere gange og alle gange er tingene kommet hjem til mig uden nogen problemer. De bytter også gerne hvis de er kommet til at sende et forkert nummer, eller hvis man selv har fejlbedømt størrelserne, så bytter de uden nogen ko på isen.

Est-ce que Manutd est votre entreprise?

Apprenez à connaître vos clients.
Revendiquez simplement votre site. Obtenez de vrais retours clients en répondant à vos avis, c'est gratuit.

Créer votre profil entreprise En savoir plus

Ce site vous appartient-il?

Obtenez les outils exclusifs Trustpilot pour collecter des avis. Commencez en utilisant notre service Kickstart! Et n'oubliez pas que répondre aux avis est totalement gratuit. En savoir plus

Créer votre profil entreprise

Manutd Support

A propos de...

The official site with news, transfer rumours, online ticket sales, live match commentary, video highlights, player profiles, mobile content, wallpapers and more.

Aller sur Manutd

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.