Avis - Lekmer

Répartition de la note

Avis

A propos

BESVIKEN KUND!!!!

När man skickar tillbaka varor som man inte e nöjd med, så får man helt enkelt inte göra detta! Jag testade en vagn ut som ja hade köpt för inte så längesedan (man måste ju för sjutton få testa grejerna man köper) o den skakade (elr va man nu ska säga) när man gick på asfalten, men inte hemma! Lite skillnad o testa en vara inne o ute! Plus att den vagnen var på tok för liten, så ja blev väldigt missnöjd med denna, o de resulterade till att ja som sagt valde att skicka tillbaka den! Jag mailade lekmer, o frågade hur de blir med min faktura me tanke på att jag skickade tillbaka vagnen, fick då till svars att dom godtar inte vagnen som en retur då ja hade öppnat förpackningen o testat vagnen, utan då blev de istället att dom ska skicka tillbaka vagnen till mig o ja ska få stå för frakten! FÖR JÄVLIGT rent ut sagt.... samma sak ja beställde en bilstol till min son, öppnade förpackningen o testade den o han satt hur bra som helst i den, men hade han inte gjort de så hade ja ju inte ens fått skicka tillbaka den heller!! Men som tur va så vart denna stol kanonbra! Men hur gör man annars för att veta om man trivs med sina tex kläder, skor m.m som man beställer o de inte sitter bra elr storleken va för stor för liten etc om man inte får öppna dessa förpackningar för o testa?? Man måste ju få kunna skicka tillbaka sina varor man inte tycker är bekväma elr liknande, plus att han satt inte alls bra i den vagnen o den skakade mer än va en vagn ska!! Ja tycker ändå att lekmer e en bra sida, men vet i sjutton om man beställer mer därifrån då man blir behandlad såhär! Ne, nästa gång ja beställer saker, så lär de inte bli där iaf, då lägger ja hellre till en extra peng o beställer från andra sidor o förhoppningsvis blir bättre behandlad!! Ni ville ha ett omdöme, här ha ni nu sanningen!!

Everythings positive

Good website, quick delivery, nice products.
Avis d'un client ayant passé commande

Snabbt och smidigt som alltid!

Nöjd som vanligt. Snabbt, billigt, enkelt:)

bland de bästa

.............

Funkade utmärkt

Funkade utmärkt

Snabb felfri leverans

Det var smidigt att hitta det jag ville ha och snabbt att få den hem.

good service

Really good service , fast delivery and the quility of the product is as expected.

bra priser..

Jag gillar lekmers priser men sällan håller dom sina leverans tider 1-3 arbetsdagar.jag har aldrig fått leveranser så snabbt utan det brukar ta en vecka.samt så dröjer det flera dagar innan man får ordern på mailen.ibland har det hänt att jag beställt samma sak två gånger eftersom man inte vet om dom fått in beställningen.det är mycket dåligt.
Lekmer

Réponse de Lekmer

Bäste kund, detta låter inte alls bra! Vi strävar alltid efter att leverera våra kunders paket inom 1-3 arbetsdagar, ibland kan det tyvärr uppstå problem vilket kan medföra att det dröjer några extra dagar innan paketet når kunden. Detta är självklart inte okej och om det är något mer vi kan hjälpa till med ber vi dig vänligen ta kontakt med vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ på nytt, så ska vi titta närmare på just din order. Vh, Philip på Lekmer.se

Snabbt och enkelt!

Det går snabbt och enkelt att beställa. Varorna kommer även de snabbt och smidigt!
Avis d'un client ayant passé commande

Vid behov av kontakt med lekmer så är det omöjligt! Försökt kontakta kundtjänst men det finns ingen.

Jag har alltid varit nöjd då jag beställt många gånger från lekmer. Denna gång fick jag fel vara och returnerade den enligt deras anvisning. Betalade 155kr i porto som jag nu undrar hur jag ska få tillbaka...!? Finns inget nr att ringa eller kundtjänst att nå-dåligt! Annars är jag nöjd med varorna och snabb service, men kommer nog inte våga beställa igen tyvärr.
Lekmer

Réponse de Lekmer

Bäste kund, detta låter inte alls bra! Vi ber om ursäkt för att vi har skickat fel vara till dig samt den långa svarstiden från kundtjänst. Vi arbetar hårt med att besvara alla kunder inom 24 timmar och det är så klart väldigt tråkigt att vi inte har kunnat besvara dig i tid. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med ber vi dig vänligen kontakta vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ på nytt, så ska vi se till att hjälpa dig på bästa möjliga sätt! Vh, Philip på Lekmer.se

😘👍kanonbra

Mycket enkelt och lättvindigt att köpa presenter här,behöver inte smyga för barnet när man handlar!!Varorna kommer snabbt!

Nöjd!

Snabb leverans och väldigt nöjd m varorna.
Avis d'un client ayant passé commande

snabb leverans och bra service

Mycket snabb leverans på 2 av 3 varor. En restnoterad vara har ännu inte levererats.

Säker smidig service

Enkelt att handla, enkelt att betala och snabb frakt. känns säkert och bra. Utbudet är stort och passar alla smaker.
Avis d'un client ayant passé commande

Snabbt och smidigt från köp till leverans!

Mycket nöjd!

Perfekta lösningar!

Beställde storpack blöjor och våtservetter och fick det hemkört. Nu slipper jag springa till affären hela tiden för blöjor utan kommer göra beställningar månadsvis framöver. Väldigt bra priser när man även är mammaledig och ekonomin inte är på topp längre. Helt underbart!

Inget att klaga på.

Lite väl dyrare priser än jollyroom ibland och handlar bara på lekmer när ni har stor rabatt på saker eller har saker i lager som är slut hos jollyroom. Men annars så är Det inga problem. Snabb leverans osv.
Avis d'un client ayant passé commande

Superbra och snabb leverans!

Väldigt nöjd med såväl produkten (dottern på 2 1/2 år älskar sitt nya dockhus) som leveransen (fick produkten inom 1-2 dagar från beställningen). Dessutom var produkten välförpackad! Rekommenderar varmt lekmer.se.
Avis d'un client ayant passé commande

Enkel beställning och snabb leverans!!

Jag är jätte nöjd med allt jag beställt från er. Ni har bra priser och bra varor.

Snabb leverans!

Beställde på en tisdag kväll vid ca 23-24.00. Hämtade beställningen torsdag förmiddag!
Bra med samma fraktkostnad oavsett vad man köper!

Lekmer Support

A propos de...

Hos Lekmer finns trygga och populära leksaker. Leksaker, spel och barnböcker från Lego, Duplo, Barbie, Alga, Kärnan och Lundby. Här finns klassiska trä-leksaker från Brio och Micki liksom barnens favoriter från Stiga, Matell och Hasbro.

Aller sur Lekmer

Catégorie

Jeunesse et Jouets

Jouets pour enfants

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.