Avis - www.lavprishvidevarer.dk

Répartition de la note

Avis

A propos

Avis d'un client ayant passé commande

god pris og perfekt service

prisen rigtig, bestilling nem og overskuelig og levering og montage bestilt fungerede bare.
kan anbefales

Flink og god service.

Levering uden problemer.
Avis d'un client ayant passé commande

Alt klappede og var hurtigt!

Super hurtig ekspedition og levering. Jeg er meget glad.

Billigt og hurtig levering

God og hurtig service
Avis d'un client ayant passé commande

Køb en success men levering kunne være bedre.

Køb og produkt virkelig godt. Levering mangler samme kvalitet, fik sms om levering 2 dage før aftale. Efter samtale med kontakt person, blev endelig levering aftalt, kun for at opleve levering udenfor den aftalte tid.
Ellers en god oplevelse.
Avis d'un client ayant passé commande

Får leveret til aftalt tid- men modtager defekt køleskab

Må kontakte firma da det viser sig at skabet ikke køler. Skal selv aftale med Skandomatic vedr.rep.ærgeligt at skulle undvære køleskab i flere dage!!

hurtig levering god service

fantastisk god og hurtigt levering

Hurtig levering... skønt.

Dejligt med hjemmesiden hvor alt jeg skal bruge er beskrevet... fin handel og service... TAK.

300 kr. billigere end elgiganten

Jeg spurgte Elgtiganten, om de ikke matchede jeres pris, for Elgiganten er for mig en nærbutik. Svaret,: nej lavprishvidevarer.dk matcher vi ikke. Adspurgt om, hvor det står henne ? blev forbindelsen afbrudt !
Avis d'un client ayant passé commande

Fin service, godt tilbud og hurtig levering.

Vi har gentagende gange været i kontakt med lavprishvidevarer. De er professionelle og giver et godt tilbud. Vi fik leveret varene 2 hverdage efter ordren blev afgivet. Højst anvefalelses værdig.

Ingen hjælp herfra

I beder om en bedømmelse og hjælp til at blive bedre, men det hele er bare i orden og pakken kom den dag jeg havde bedt om. Og prisen var også fin i forhold til andre steder.
Topkarakter herfra.

Pålidelig

Fik min induktionskogeplade dagen efter, jeg havde bestilt den.
Det krævede blot jeg var hjemme til at modtage varen.

hurtigt levering

fin behandling

Kanon

Præcision og til at regne med. Hurtig levering og billigt.

fuldtilfredshed

Firmaet er hurtige til at ordre forsendelserne så de kan komme ud til kunderne i en fart

SUPER LEVERING

Fair priser og så er det sku fornemt at når man bestiller sine varer over nettet KL. 19. bliver man ringet op næste morgen KL.08.00 af en vognmand,der lige vil høre hvor han skal stille varene. Gratis fragtsuper service :-)

Problemfrit køb

Købte en ovn til en god pris, varen blev leveret som aftalt.

Der var desværre en fejl på produktet, men fik fin service og blev henvist til Mieles garanti-service, som hurtigt kom og skiftede den defekte del.

Så udover et defekt varmelegeme, som ret beset ikke var lavprishvidevarer skyld, en fin oplevelse til en god pris.

Bare perfekt

Bare helt perfekt, hurtigt levering. Saadan.
Avis d'un client ayant passé commande

Hurtigt, billigt og lige til døren.

Så går det som er leg når fryseren skal hjem til matriklen. Med lavprishvidevarer.dk kan det ikke betale sig at lede efter billigere tilbud på nettet. Der er ingen der er billigere ;-j

God Service

Alt fungerede lige efter planen, støvsugeren blev afleveret til døren få dage efter bestilling.

Lavprishvidevarer ApS Support

Kun danske varer

Vi sælger kun varer beregnet til det danske marked. Ingen parallelimport. Det er din sikkerhed for de rigtige produkter og den rigtige service.

Gratis levering i hele danmark

Vi leverer gratis i hele landet. Vi tilbyder uderover gratis levering også bortskaffelse af gamle varer, opbæring til etager og montering af dine nye varer. Ved levering til ikke brofaste øer er der et tillæg på 500 kroner.

2 års Onsite garanti

Der ydes 2 års garanti på alle varer købt hos Lavprishvidedevarer.dk Alle reperationer på hvidevarer udføres hos dig af teknikere med speciale inden for den specifikke producent.

Ubegrænset returret

Har du fortrudt dit køb tager vi din vare retur i original emballage uanset hvor lang tid du har haft den stående. Så længe varen stadig er i vores sortiment.

Faguddannet personale

Vi sidder klar ved telefoner og chat fra mandag - torsdag kl. 9-22 og fredag kl. 9-19.

Kendte mærkevarer

Vi sælger alle de kendte kvalitetsmærker indenfor hårde hvidevarer. Søger du en vare du ikke kan finde hos os, så kontakt os gerne, så skal vi gøre alt for at skaffe den til dig.

Om Lavprishvidevarer.dk

Lavprishvidevarer.dk har mere end 10 års erfaring med salg af hårde hvidevarer på internettet. Vi har altid lagt vægt på gode konkurrencedygtige priser og rigtig god kundeservice. Det skal være en god oplevelse at handle hvidevarer hos os.

Aller sur www.lavprishvidevarer.dk

Danemark

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.