Avis - Kvickly

Répartition de la note

Avis

A propos

trustpilot stars

Her har du fandeme otte ideer til hvad du kan gøre!

Det var vist varehuschefen for Kvickly Holstebro, jeg blidt tog i armen for en times tid siden (22.12.2012 - ca. kl. 13.30). Jeg pegede på den ganske absurd lange kø, som slangede sig mere end halvvejs gennem butikken, og sagde: "Det der, det gider jeg ikke!". Svaret forbløffede mig så meget, at jeg nu sidder og skriver et brev til dig:
"Jamen, hvad fanden vil du ha' jeg skal gøre ved det?!??", svarede du.
"Det ved jeg ikke, men det finder du nok ud af", var så mit.
Før jeg traf dig, havde jeg netop høfligt tilbageleveret ti fiskefileter i delikatessen. Det er jo ikke fiskens skyld, at jeg ikke har tålmodighed til at vente en time på at komme ud gennem kasserne. På vej ud af butikken møder jeg så dig, som jeg genkender som chefen, og som jeg når at tænke naturligvis er den rette at jamre til, frem for at tankeløst at brokke løs ude i byen.
Der tog jeg jo så fejl, så nu brokker jeg løs ude i byen. Men dog ikke uden at hjælpe dig lidt på vej. Det er jo jul og en chef, der ikke ved, hvad han skal stille op med en kunde, der bliver frustreret over, at yderligere mellem 100-200 kunder også vil ud af butikken mens fiskefileterne bliver lunkne, er jo helt på Herrens mark.
Det er ikke særligt fremragende ideer, men nu er jeg jo heller ikke den, der har forstand på at drive butik. (Og da slet ikke netop forfremmet til at blive ny chef for landets største Kvickly..?)
Når dine kunder er trætte af, at de skal bruge længere tid i kø, end på at samle varer sammen, så kan du måske formilde dem med følgende:
1. Tal høfligt til dem. Lad være med at bande, men bild dem bare ind, at du har fod på situationen. Hvis du mister besindelsen, så kan du være helt sikker på, at så gør de det også.
2. Husk, at du jo heller ikke tager særlige hensyn til jule-pressede kunder. Så lad være med at antage, at kunderne synes det er synd for dig, at du har haft en travl december, hvor butikken har haft en kæmpe omsætning og skabt en god fortjeneste.
3. Få en håndfuld spejdere til at bære julekurve frem og tilbage mellem de endeløse køer. Tilbyd kunderne pebernødder og juleknas.
4. Spejderne kunne også trille lidt rundt med en vogn med lunken gløgg - eller en kop vand, såmænd. Det ville være noget, hva'? Sådan at få en forfriskning og anerkendelse af, at butikken, som jeg handler med hele året, godt er klar over, at de lige i dag trækker meget lange veksler på min tålmodighed.
5. Få andre spejdere eller fodbolddrenge - eller endda personale - til at pakke kundernes varer ned. Kunderne tolker det sikkert som det rene julehumør og bliver glade over ekstra god behandling, efter tålmodighedstesten i køen. Nu ved vi jo begge, at det bare er et trick til at få kunderne hurtigere igennem kasselinjen. Men pyt. Det virker.
6. Du kunne skilte med en fast-lane, en kvik-kø. Det er faktisk meget brugt. Andre steder.
7. Du havde slet ikke fået dette brev, jeg var ikke begyndt at brokke mig ude i byen, fordi du bandede af mig og jeg havde ikke opfattet dig som uværdig til at få mine surt tjente husholdningspenge, hvis du havde skrevet et skilt ved indgangen af din butik:
"Velkommen til Kvickly på en af årets travleste jule-indkøbsdage. Køerne er lidt længere end normalt så glæd dig til en dejlig kop gløgg og en pebernød, mens du venter. Vi gør alt hvad vi kan - og mere for dig!”
Jeg havde på stedet delt ideerne med dig og havde endda følt mig værdsat som kunde, hvis du havde svaret mig, ”Ja, der er mange der gerne vil købe ind i dag. Har du en ide til, hvad jeg kan gøre ved køerne?”
Hvad nu lige angår præcis MIG, så indrømmer jeg gerne, at familiens dagligvareindkøb fra i dag er flyttet fra Kvickly til Bilka. Sådan helt og holdent. Det får ikke Coops økonomi til at vælte, det ved jeg godt. Men skulle det gøre dig muggen, så lad alligevel være med at råbe af din hund eller kone. Du har udelukkende dig selv at takke.
God jul og mere held i dit nye job
Henrik Brøns

tager alt alvorligt

Jeg ringede til Kvickly i Viby J kun for gak og løjers ubehags skyld og hjemmedrejede en ung ekspedient i en klæg brun sovs af irriterende og dybdegående spørgsmål omkring stikkelsbær marmelade. Og jeg vil sværge ved min mors smukke moustache, at jeg aldrig har vidst så meget om stikkelsbær marmelade som jeg gør nu i dette aktuelle nuuu.. Det er faktisk direkte grotesk vammelt, at jeg føler mig i stand til at skrive en fyldestgørende rapport om denne vare, bare fordi jeg har ringet til jer.. Top Noss herfra!

Reklamation bliver til garanti

Købte for halvandet år siden en Blu-ray-afspiller, som for en måned siden gik i stykker.

Jf. købeloven gik jeg til butikken med min reklamation. De tog imod afspilleren og fortalte, at de ville sende den ind til reparation.

Dagen efter ringede de til mig og fortalte, at de ikke kunne reparere afspilleren, men at jeg kunne komme og vælge en anden eller få det fulde beløb tilbagebetalt.

Det er fantastisk service, at jeg efter halvandet års brug (ganske vist ikke meget, men det er egentlig uvæsentligt) får mine penge tilbage.

En anden gang kunne jeg sagtens finde på at købe simpel elektronik som fx en blu-ray-afspiller, fjernsyn mv. i Kvickly.
trustpilot stars

Personale tænker kun på at komme hjem

Jeg har simpelthen fået nok at grillbaren i Kvickly Nørresundby. Pølserne har lagt alt for længe på varmepladen, så de er hårde og brankede, brødet bliver alt for ofte serveret tørt og koldt. For ikke at snakke om isen som er fuld af synlige kanter som virklig ser uabbetitteligt ud. Og borderne er ofte møjbeskidte pga manglene aftørring og personalet lukker kassen 3 kvarter før lukketid, så man skal betale i bagerafdelingen. Den sidste time før lukketid har de mere travlt med at pakke sammen end at ekspidere kunderne. Hvilket ikke ligefrem får kunderne til at føle sig velkommen. Måske de ansatte i grillen skulle gå ned på deltid så de kan komme tidligt hjem
trustpilot stars

Høje priser og dårlig service

Har flere gange handlet i Kvickly, Viby.

Priserne er høje sammenlignet med konkurrerende butikker.

Personalet virker ofte ligeglade og uengagerede. Spørger man efter en specifik vare er de mindre villige til at gå med ned og vise hvor varen står. Flere gange har jeg oplevet at de ansatte enten undgår eller fjerner øjenkontakten når man forsøger at henvende sig til dem.

Det tager ofte en evighed at gennemføre et køb ved kassen. Ikke fordi at køerne er lange, men simpelthen fordi kasseekspeditionen foregår alt for sløvt. En mulighed kan være at personalet gangske enkelt ikke er kompetente.

Umiddelbart ingen gode argumenter i at handle i Kvickly frem for andre butikker.
trustpilot stars

ALTID fejl på priserne ved kassen.

Handler i Randers storcentrer hvor det store tiltrækningsplaster skulle være kvickly.

Handler her ofte da det er nemmest når man er afsted, men de har altid udsolgt af nogle af de mest besale varer i ens hverdag.
Skal altid alligevel i en anden butik og hente eks. Rødbeder - pitabrød - skummemælk osv.

Og deres frugt afdeling er absolut ikke i orden.
ALT skal kikkes igennem og det er ikke særligt frisk.

Til sidst når man kommer til kassen er ens bon altid forkert.
Jeg har aldrig handlet i den butik uden af tjekke ens bon uden for kassen, og 9 ud af 10 gange er der fejl i priserne... Ingen rabat mv.

Fuck det er træls at stå i kø igen i kundeservice for at få det for meget betalte retur..... Gang på gang..

Få nu styr på jeres butik...

God forretning

De har et stort og bredt sortiment. Lækker forretning at handle i. Servicen er som regel god.

En smule irritation over udsolgte basisvarer og halvgammel frugt i grøntafdelingen.
trustpilot stars

Dårlig oplevelse og behandling kombineret af en komplet uvidende person

I dag var jeg i Kvickly i Brøndby for at at bytte en blender, fordi det var umuligt at få plastik bunden adskilt fra glaskanden, for at rengøre blenderen før den skulle tages i brug. Ekspedienten fra elektronik afdeling i Kvickly fortæller mig at det ikke er meningen af afskille bund fra glaskanden, hvorefter jeg spørger ham hvordan får man blender rent gjort ordentlig og hvordan kan det være i brugsanvisningen står at glaskanden kan tåle opvaskemaskine. Han svarer at både glaskanden og bund tåler opvaskemaskine. Men det var jo ikke det der stod i brugsanvisningen. Hvem ved hvad der findes af skadelig stoffer i plastik bunden og ved hvilken temperatur de stoffer bliver frigjort.

Jeg fortæller ham at jeg mener det er en defekt blender da bunden ikke kan adskilles fra glaskanden så jeg kan få rengjort den. Han spørger om blenderen dur. Det gør den vel, jeg har jo ikke prøvet den, da jeg ikke har kunne rengøre den. Han siger jeg ikke kan bytte den. Jeg fortæller ham at jeg har kvittering på blenderen og vil gerne have min penge retur hvortil han svarer at han ikke kan se at blenderen er defekt og jeg ikke kan få min penge retur. Jeg må så forklare ham hvad kvickly's retur procedure er, og da der ikke være gået længere end 14 dage, så fik jeg mine penge retur.

Jeg vil tilsidst nævne at jeg aldrig er blevet behandlet som jeg blev det i Kvickly i Brøndby lørdag d. 04.08.2012. Så dårlig oplevelse og behandling kombineret af en komplet uvidende person der ingen begreb har om hvordan en simple blender er stykket sammen.

Medlem eller ej!

Jeg er generelt tilfreds med Kvickly/Brugsen, selvom priserne er lidt i overkanten.
Da I skiftede vilkår ifm. jeres medlemsskab, valgte jeg ikke at forblive medlem. Jeg synes fordelene var for små og at I kunne følge alt for meget med i mine indkøb.
I dag blev jeg både sur og overrasket, da jeg ser på min bon, at tilbuddet på 2 carte d´or is for 50 kr ikke er slået ind til rabatpris, men til fuld pris 45 kr pr stk. Da jeg gør opmærksom på det, får jeg at vide at rabatprisen kun gælder medlemmer.
Jeg købte flere tilbudsvarer, der åbenbart gælder os alle (og ikke kun de særlige medlemmer), men ikke isen.
Da jeg kom hjem, blev jeg faktisk sur for 40 kr. Jeg følte mig snydt og ærgrer mig over, at jeg ikke bare lod handelen gå tilbage.
Så en dårlig oplevelse og en utilfreds kunde.
trustpilot stars

Ringe service og manglende overholdelse af markedsføringsloven

Jeg var lørdag d. 28/7 i Kvickly Svendborg Storcenter. Her skulle jeg bl.a. købe juice, og blev rigtigt glad, da der var tilbud på Rynkeby. Jeg tager 10 liter, men ved kassen viser det sig, at kun de 6 fåes til rabatpris. Det viser sig, at der i reklamen er angivet en maks mængde, men denne har jeg ikke set, og ikke umiddelbart set et skilt ved varen. Jeg bliver sendt op til deres kiosk, og de foretager et opkald til afdelingen, som påstår der forefindes et skilt. Jeg returnerer de 4 liter, men kan ikke få lov til at købe dem igen til rabatprisen. Altså må jeg igen ind i butikken, og kan der konstatere, at der IKKE er noget skilt, som indikerer en maks mængde. Så i kø igen, og jeg kan gå derfra med den mængde juice jeg skulle bruge. Men det er ikke iorden, at man ikke sikrer korrekt skiltning, og at man samtidig er så usmidig ved min første henvendelse, at jeg skal tvinges igennem butikken igen. Det er rigtigt ringe service, og indikerer vel, at Kvickly kæden er ligeglade med deres kunder.

Nemt at købe online

Det er super nemt at bestille online og alt forløb efter planen når jeg ikke giver 5 stjerner er det fordi jeg blev lidt forvirret over at man kunne modtage varen hurtiger hvis man bestilte hjem til eller det vil sige leverings tid for enten hjem til eller til forretning overlappede hinanden længst tid til forretning, hmm undre mig.
mange hilsner
Sanne
trustpilot stars

Fører mange gode varer og har ofte et godt tilbud

Kvickly er måske langt fra altid billigst men de fører mange gode varer og har ofte et rimeligt godt tilbud til sine kunder...
(Nogle Kvickly fører flere (evt. lokale) tilbuds varer end andre)

en butik der har alt

altid venlig personale, nemt at finde rundt. bredt udvalg af de forskellige vare man skal bruge til rimlige prise

dyrt

butiksstandard og servicen er slet ikke på niveau med Føtex

legehus

Det var nemt at bestille og varen blev leveret til butikken indenfor det tidsrum, det var lovet.
Kan anbefales.

De har ALT - dog lidt dyrt

Jeg bager rigtig meget, og selv opskrifter med underlige krydderier og andre mærkværdige ting der skal i, kan opfyldes komplet - takket være Kvicklys brede udvalg af... alt!
Deres ekstra-varer er også ok - selvom prisforskellene jo ikke er suuuuper forskellige.
Har arbejdet der selv - og miljøet i butikken er jo bar rart at træde ind i!
(Kvickly Slotscentret i Holbæk)

SUPER ATRAKTIV

Jeg fik stor hælp fra deres kunderservice

KVICKLY

Dejlig søgeside, og vel af mange valgmuligheder

Godt

kan lide at de har lidt af hvert - et godt udvalg

Fint

Fine tilbud til ok priser - dog en smule for dyrt til tider!

Est-ce que Kvickly est votre entreprise?

Apprenez à connaître vos clients.
Revendiquez simplement votre site. Obtenez de vrais retours clients en répondant à vos avis, c'est gratuit.

Créer votre profil entreprise En savoir plus

Ce site vous appartient-il?

Obtenez les outils exclusifs Trustpilot pour collecter des avis. Commencez en utilisant notre service Kickstart! Et n'oubliez pas que répondre aux avis est totalement gratuit. En savoir plus

Créer votre profil entreprise

Kvickly Support

A propos de...

Se alle de gode tilbud fra Kvickly, find opskrifter og meget mere!

Aller sur Kvickly

Denmark

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.