Avis - KEYMUSIC

Répartition de la note

Avis

A propos

Baggerservice!

Ik heb op 27 januari 2014 een gitaarhoes besteld. De verwachte levertijd was 2 werkdagen, maar heb tot 17 februari moeten wachten. Het bleek de verkeerde maat te zijn, waarna ik hem direct heb teruggestuurd. Na lang wachten toch maar eens gemaild waar mijn geld bleef. Hun reactie:

"Onze excuses, het lijkt er op dat het bedrag naar de verkeerde klant is gegaan. Het terugbetalen van uw hoes zal i.v.m. boekhoud-technische redenen wat langer duren dan oorspronkelijk gesteld. Pas als het bedrag weer van de andere klant is ontvangen mogen we het bedrag naar u overmaken."

Dat kan echt niet, je eigen probleem bij de klant neerleggen! Uiteindelijk pas op 11 april mijn geld teruggekregen. Er zijn per mail beloftes gemaakt die niet zijn waargemaakt. Er wordt niet meegedacht met het probleem van de klant. Geen antwoord gekregen op de vraag "Kunt u mij de juiste hoes aanraden?". Heel veel mail heen-en-weer gegaan voor 1 bestelling. Echt superslecht.

Als klap op de vuurpijl moet je ook nog voor alles verzendkosten betalen. Bij het bestellen (<50 euro), bij het retourneren en ook als ik weer een andere gitaarhoes zou bestellen: weer verzendkosten.

Ik koop hier nooit meer.
Key Music

Réponse de Key Music

Goedemiddag,

Ik heb u zojuist een email verstuurd. Wilt u zo vriendelijk zijn om hier op te reageren?

Wij willen graag deze recensie en uw ervaring met u bespreken.

Met vriendelijke groet,

Inge
Keymusic

Article jamais reçu - Service client en mode passif

L'article que j'ai commandé ne m'a pas été livré.
J'ai dû contacter le service client plusieurs fois pour qu'ils admettent:
-Que la commande avait un mois de retard
-Que l'article ne serait pas livré
-Que j'aurai un remboursement de ma commande
Alors que ma carte bancaire a bien été débité dès l'ouverture de la commande...J'ai l'impression d'avoir fait fonctionner la trésorerie de ce site...
Bref, site à éviter, pas du tout professionnel, contrairement à Thommann, Euroguitar, Woodbrass...

Goede service van Randy bij Rock Palace Den Haag

Ben vandaag weer goed geholpen door Randy bij Rock Palace Den Haag, top service.
Geeft altijd goed advies waar je ook iets aan hebt en is het is altijd lachen met hem!
5 sterren voor jou :P
trustpilot stars

Geen klantenservice en geen communicatie

Klantenservice is onbereikbaar, pakket zou binnen een dag geleverd worden maar na een week nog niets gehoord en van het pakket nog niets vernomen.
Ik bestel hier nooit meer, en probeer nu eigenlijk de hele order te annuleren.
trustpilot stars

Incompetente winkel waar je de komende tijd (online) even niet bij in de buurt moet komen

Exact een maand geleden heb ik een digitale piano, een pianostandaard, een koptelefoon en een pianopedaal gekocht en heb hier direct volledig voor betaald. De verwachte levertijd bedroeg toen ongeveer vier werkdagen. De keuze om deze koop bij Keymusic te doen was onder andere gebaseerd op een aantal goede recensies op deze site. Keymusic is echter rond de tijd van mijn koop op een 'nieuw soort software overgestapt' (volgens de klantenservice althans), wat als gevolg heeft dat recensies over Keymusic op deze site van voor 20 februari in feite niet meer representatief zijn voor de huidige situatie aldaar. Het is erg vervelend voor Keymusic dat het nieuwe systeem niet goed loopt, maar feit is dat de consument hier uiteindelijk de dupe van is.
Mijn bestelling is in eerste instantie vertraagd en vervolgens 'opgesplitst' in verschillende pakketten (niet alles tegelijkertijd verzonden), waarbij een pakket blijkbaar 'kwijt' is geraakt. Het pianopedaal dat werd geleverd bleek niet te werken met de specifieke digitale piano die ik had gekocht, ondanks dat ik dit voorafgaand aan de bestelling uitdrukkelijk bij Keymusic had nagevraagd. Hierop heb ik Keymusic verzocht een gelijkwaardig, wel werkend pedaal ter vervanging te sturen. Het pedaal dat vervolgens is verstuurd, ook vertraagd, was 10 euro goedkoper, merkloos en miste functies die het initiële pedaal wel had. Ik heb opnieuw om een vervangend pedaal verzocht en dat wordt waarschijnlijk over enkele weken geleverd....
De standaard die ik heb besteld en die 'tamelijk essentieel' is voor het bespelen van een stagepiano, is na een maand nog steeds niet geleverd (tegenover een verwachte initiële levertijd van vier werkdagen). Erg tekenend voor de huidige competentie van Keymusic is dat mij over de telefoon door hun klantenservice vier keer létterlijk is gezegd "wat vervelend deze situatie, ik ga het nu persoonlijk voor u uit het magazijn halen en naar de verzendafdeling brengen, je kunt je standaard over twee of drie dagen tegemoet zien". Vier keer in exact dezelfde context door verschillende medewerkers aan mij toegezegd. De hele standaard is er nog steeds niet.
Daarnaast is in contact komen met Keymusic op sommige momenten zo goed als onmogelijk. De boodschap op de lijn van de klantenservice verschilt per dag en in de afgelopen drie dagen heb ik in totaal een kleine vier uur in de wacht gestaan zonder gehoor te krijgen. Vorige week daarentegen werd er direct opgenomen. Over de mail wordt erg onduidelijk gecommuniceerd.

Kortom; Blijf voor de komende maanden uit de buurt van deze tent. Ik heb er alle vertrouwen in dat de problemen na verloop van tijd weer worden opgelost, maar tot die tijd kun je er wat mij betreft van uit gaan dat je hier nu gegarandeerd problemen krijgt met je bestellingen.
Ik heb ondertussen juridische actie ondernomen en raad andere 'gedupeerden' van harte aan dat ook te doen. Stuur als je via een bedrijf handelt altijd even een ingebrekestelling (Burgerlijk Wetboek 6 art.82 lid 1) en als consument kom je met Burgerlijk Wetboek 7 artikel 5 t/m 40 een heel eind.
Eerste keer dat ik op het internet dergelijk commentaar plaats. Met dusdanig slechte service, systeemwerking of wat dan ook ontkom je er echter niet aan.

Bouman

Slechte communicatie & levertijden onbetrouwbaar

Communicatie is niet de sterkste kant van dit bedrijf.
De beloofde mail waarin ze de ontvangst van je betaling bevestigen krijg je niet, als gevolg daarvan weet je niet of je überhaupt spullen krijgt.
Heb op 2 achtereenvolgende dagen helpdesk gebeld, 1e keer meer dan half uur gewacht, 2e keer meer dan 45 min.
Automatisch menu dat ik aan de tel. te horen kreeg verschilde ook, eerste keer werd nog gevraagd met welke afdeling ik verbonden wilde worden, 2e keer kreeg ik alleen openingstijden te horen, daarna ging alleen de telefoon over.
Je hoort niet hoeveel wachtende er voor je zijn, je hoort alleen de tel overgaan.
Na meer dan 45 min na een telefoon die overgaat te hebben geluisterd was ik wel klaar met keymusic.
Was verbaasd toen er nog werd opgenomen, meteen geld terug gevraagd.

geen bericht of reactie

Ik heb op 1 maart een bestelling geplaatst.
Het bedrag is afgeschreven maar daarna niets meer vernomen.
De telefoon wordt niet beantwoord en op mijn mail om mijn geld terug te storten en de bestelling te annuleren wordt niet gereageerd.

Slechte eerste kennismaking met Key Music!

Fred
trustpilot stars

Verkeerd artikel ingeleverd en zeer slecht klantenservice!

Ik had een gitaar besteld en een maand later ontvang ik een verkeerd artikel! Ook nog beschadigd! Diverse email gestuurd zonder geen enkele reactie terug!! ZEER SLECHT SERVICE!!
Key Music

Réponse de Key Music

Beste Sergio,

Wij vinden het spijtig te horen dat je ontevreden bent over onze service. Wij zijn sinds kort overgestapt naar een nieuwe website en nieuwe software. Daarbij hebben we wat vertraging opgelopen. Het is mogelijk dat onze service niet op het gewenste niveau is geweest. Wij bieden hiervoor onze excuses aan.

We sturen je een e-mail om dit verder correct af te handelen.

Het KEYMUSIC-team

Liever in het Nederlands

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van de levering, de donderdag verstuurd en de zaterdagmorgen reeds voor acht uur geleverd.
Ook de eerlijkheid van uwentwege, ik had gezien dat het product op uw site goedkoper was dan u had aangerekend, ook voor de betaling met Paypal werd er 1% aangerekend, dit werd allemaal met de levering in orde gebracht.
Proficiat.

traag

Lange levertijd, terwijl product op website op voorraad was.
Avis d'un client ayant passé commande

Gebruikt product geleverd, onbereikbaar via mail!

Dezelfde ervaring als anderen hier. Één van de producten was niet compleet ( er ontbrak een statiefbevestiging die vermoedelijk nog op het statief in de showroom staat...) en het doosje was helemaal ingedeukt (terwijl de grote doos waar alle artikelen in zaten in perfecte staat was, dus niet tijdens transport ingedeukt)! Op bijna geen enkele mail komt een antwoord. Ik had ook een artikel besteld waarvan ze dan na bestelling een levertermijn van 3 maanden gaven. Een week later staat hun nieuwe website online, en daarop is plots mijn bestelde product in bijna alle winkels op voorraad. Men had mij ondertussen wel een ander product aangeraden dat dan al aan mij verzonden was. Verwerking van de betaling en bestelling duurde wel 4 dagen, omdat de medewerker die mijn bestelling afhandelde, 2 dagen ziek was (dat kan toch niet het probleem van de klant zijn!!!). Het product dat mij geadviseerd werd door de medewerker, werkt niet op het nieuwste Mavericks OS op de iMac. Ik had beter niet vertrouwd op dat advies en eerst gaan kijken op de forums, want daar vond ik achteraf massa's slechte reviews, kritiek en klachten over het feit dat dit product (AKAI EIE Pro) niet werkt op het laatste OS van Apple. Ik heb nu een week geleden een mail gestuurd met de melding van het onvolledige artikel en het feit dat de AKAI niet werkt, maar tot vandaag nog geen reactie. Dus via website en mail zeker geen goede ervaring! Misschien is het in de winkel beter?

Snel, kwaliteit, awesome

Alles verliep perfect, de kwaliteit van het product is op en top, de volgende dag kwam hij al thuis aan, beter kan niet!

Will buy here again!
Avis d'un client ayant passé commande

Goede service aan de telefoon, geen reactie via e-mail

Een Epiphone gitaar besteld waarvan de levertijd in eerste instantie 5 maanden zou bedragen. Hierover gebeld waarbij gevraagd werd om even een mailtje te sturen als reminder om contact op te nemen met de leverancier over de daadwerklijke levertijd, dit natuurlijk meteen gedaan, maar een week later nog geen reactie mogen ontvangen. Na weer gebeld te hebben kwam er wel een update: 3 maanden levertijd. Een week later komt opeens het bericht dat de gitaar verzonden is, deze was dan ook binnen 2 dagen binnen.

Voor de bestelling overigens eerst via de website een bericht verstuurd om een indicatie te krijgen van de levertijd, via de mail een bevestiging ontvangen dat het bericht ontvangen was en dat er snel reactie zou volgen. Deze reactie is er echter nooit gekomen. Wel later een verzoek om de afhandeling van het bericht te beoordelen...

Pros/Cons:
- Via e-mail lijken ze ontbereikbaar
- Van producten die niet op voorraad zijn lijken ze niet in staat te zijn een betrouwbare levertijd aan te geven
+ Aan de telefoon wordt je goed te woord gestaan (vriendelijke service)
+ Gitaar was goed verpakt (doos --> padding --> fabrieksverpakking, geen ruimte gelaten voor schuiven)

Qualité, rapidité ,sérieux, prix : un exemple à suivre

Produit conforme à ma demande, prix attractif, rapidité d’expédition, sérieux dans la confection de l’emballage ; le top ;-)
Avis d'un client ayant passé commande

Très professionnel, rien à redire, service après-vente exceptionnel.

J'ai voulu me faire livrer une guitare en Suède. Il y a eu un problème avec le transporteur qui a égaré le colis ou un blocage a la douane. Le service après-vente a été exemplaire. Une seconde guitare m'a été expédiée. Au final j'ai reçu 2 guitares, le premier colis a mystérieusement ré apparue. Keymusic a toujours été disponible au téléphone. Un magasin à recommander.
Avis d'un client ayant passé commande

Jullie komen nog tekort in het tijdig waarschuwen van een klant wanneer de bestelde produkt niet meer geproduseerd en verkocht word. Hier door kan de klant ook niet tijdig op reageren.

Wanneer de tekorten ongedaan wordt gemaakt, zal het alleen maar harstikke goed gaan met jullie service, die jullie bewezen hadden met de vervangende product.
Avis d'un client ayant passé commande

levering afhankelijk van fabrikant. Verder prima.

levering afhankelijk van fabrikant. Verder prima
Avis d'un client ayant passé commande

correct en in voorspelde levertijd

Er was even onduidelijkheid over de levertijd, maar uiteindelijk kwam alles mooi op tijd aan.
Heel tevreden.
Avis d'un client ayant passé commande

Well done echter ondanks op voorraad leveringtijd langer dan 2 dagen.

Keep up the good work. Mooie gitaar in goede staat ontvangen. You made my day.
Avis d'un client ayant passé commande

Goede prijs, bestelling intern blijven hangen, werd niet gesignaleerd, lang wachten op levering

Via een laagste prijs aanbod een statief besteld. Tot en met bestellen ging goed, daarna radiostilte. Bij navragen bleek dat de betaling niet was gekoppeld met de bestelling. Het proces was gestopt. Erg vreemd dat dit onopgemerkt blijft.
Verkoop wilde het eerst afdoen met "u krijgt vanzelf bericht wanneer het verstuurd wordt", Wel voorraad en 10 dagen lang geen bericht, ik moest echt doorvragen wat de medewerker irriteerde, toen hij achter het probleem was gekomen draaide hij als een blad om en was opeens weer vriendelijk. Komt ook niet lekker over.

Key Music Support

A propos de...

Winkel voor muziekinstrumenten. Gitaren, drums, keyboards, versterkers, dj-gear, pro-audio en meer!

Aller sur KEYMUSIC

Belgique

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.