Avis - Hotpeople

Avis - Hotpeople

Moyen
5.6

Hold dig fra Hotpeople.dk

Hotpeople.dk tillader sig at sende dit brugernavn og password i klar text i sine "Se alle de lækre (læs: falske) profiler vi har herinde!" mail.

Og så er der tilsyneladende slet ingen måder oplyst på siden om hvordan man kan kontakte dem for at informere dem om denne dybt idiotiske sikkerhedsbrist.

Og det lort vil de har penge for! Sikke en amatør biks.

Udemærket

Hotpeople er en udemærket side med en masse billeder, dog er der stadig plads til forbedringer :)

Est-ce que Hotpeople est votre entreprise?

Apprenez à connaître vos clients.
Revendiquez simplement votre site. Obtenez de vrais retours clients en répondant à vos avis, c'est gratuit.

Créer votre profil entreprise En savoir plus

Ce site vous appartient-il?

Obtenez les outils exclusifs Trustpilot pour collecter des avis. Commencez en utilisant notre service Kickstart! Et n'oubliez pas que répondre aux avis est totalement gratuit. En savoir plus

Créer votre profil entreprise

Hotpeople Support

A propos de...

hotpeople.dk tilbyder Danmarks hotteste Hot or Not community, private foto og video gallerier, profil statistikker, toplister, webcam chat, battles, blogs, gæstebog, venneliste og meget mere

Aller sur Hotpeople