Avis - Foto Express

Répartition de la note

Avis

A propos

Perfect!

Hier al vaker bestellingen op divers gebied gedaan, fotoapparatuur, fotopapier etc, nooit problemen. Snelle levering en vriendelijke mails!

Prima service.

Prima service, zowel wat betreft de via email verstrekte hulp als de snelheid van levering.
Alhoewel het bestelde artikel niet in voorraad was, bij de bestelling, lukte men er toch in het bestelde artikel op enkele dagen tijd bij mij af te leveren. Mijn dank en waardering hiervoor.
trustpilot stars

Prima spullen, prima levering, prima prijs!

Ik betrek inmiddels al een paar jaar spullen bij foto-express. Ik ben nog net zo tevreden als in het begin over de artikelen, de verpakking, de snelle verzending en de concurrerende prijzen!! Doorgaan zo.
trustpilot stars

goede deal, super service !

Heb hier Stealth Gear Extreme Jacket en Trousers aangeschaft. De aanbieding was echt zo goed!!
Snelle levering, spul is helemaal wat ik zocht, omruilen broek ( was iets te wijd ) was ook zo geregeld. Aanrader!
trustpilot stars

Top zaak, ook voor veeleisende klanten

Ik heb hier al een paar zaken kunnen bestellen, waaronder kleding van Stealth Gear, maar ook ander spullen zoals een Pocket Studio en diversen.
Wanneer de maat niet klopte, of te klein was, werd hier niet moeilijk over gedaan, omruilen was een eitje.
Verder geven ze goed advies, ook als ze niet weten of je echt wel gaat bestellen, ze denken echt met je mee.
Dus nogmaals echt een Topzaak, ook voor de veeleisende klant.
vr gr Rene

Goed, snel & goedkoop!!!

Op zaterdag stealth gear products besteld en volgens de site op voorraad. Dit klopte, werd dinsdag geleverd en tegen een ontzettend aantrekkelijke prijs!! Materiaal goed verpakt in een omdoos, factuur meegeleverd en alle producten netjes afzonderlijk verpakt in plastic. Dit is een aanrader!!

Super service.

Ik ben al enige jaren klant bij foto express.
En dit tot volledige tevredenheid.
Altijd super goede service, goedde kwaliteit spullen, en ook altijd goede prijzen.
Een echte aanrader, om je fotografie spullen te kopen.

Leander Swinkels

Avis d'un client ayant passé commande

Goede prijs en snelle levering

Maandag besteld en dinsdag werden de bestelde artikelen al geleverd. Prijs was erg voordelig ten opzichte van andere (web)winkels.
Echt een aanrader om bij te bestellen!

Ik ben erg enthousiast!

Ik was eerst bang dat het niets zou worden, tegen deel is waar!
Ik had nauwelijks de bestelling via internet gedaan of ik werd al gebeld door iemand van foto-express die met een goed advies kwam. Niet alleen dat advies maar het kontakt gaf mij zekerheid!

Goede snelle service

Hier een gitzo statief gekocht. eerst gemaild of het idd op voorraad was. Snel een mail terug gehad dat dat zo was. De dag erna besteld en binnen een dag in huis. Oh ja..was ook nergens anders goedkoper te krijgen. Dus service en afhandeling kon niet beter.

Goed en betrouwbaar

Goede informatie op de site, snelle levering.

Snelheid en zorgvuldigheid

Donderdag avond bestelling via internet geplaatst, zaterdagochtend al "binnen".
Daarvoor eerst wat nadere info gevraagd over het artikel.
De volgende ochtend een heldere (en is gebleken) juiste reactie en toelichting op het gevraagde, kortom zeer tevreden. De prijs was ook een meevaller.
Thanks,

Gert

Snel, goed en betrouwbaar

De bestelling 'savonds geplaatst en na 2 dagen keurig in huis.
Alles zat erbij en een leuke pen.
Al met al een geslaagde bestelling en ik zal hier veel vaker bestellen.
Ook de prijzen zijn keurig en onder de ''normale'' prijs

Geweldige prijs kwaliteitverhouding

Bestellen was een fluitje van een cent. De bestelling kwam keurig verpakt na twee dagen binnen. Klasse!
Avis d'un client ayant passé commande

Goede service en goede kennis

Dit goed, je hoort me vaker

zeer prettig en flexibel

betrouwbare onderneming. Erg behulpzaam en klantvriendelijk.
Ook het retourneren is geen probleem en wordt keurig afgehandeld. Zeker een aanrader voor een ieder die overweegt om foto materiaal aan te schaffen. Goede prijzen en service. Ik zal eerst hier kijken als ik iets nodig heb, en dan verder shoppen.

Top service en hulp

De geboden hulp en service is echt top. Hier weten de mensen waar ze het over hebben, en kunnen zodoende zeer goed adviseren
Avis d'un client ayant passé commande

Gewoon goed zoals goed behoort te zijn

Ben zeer tevreden over Foto Express, zeer overzichtelijke site .Ook de gegevens die er bij vermeld staan kloppen, dit klopt ook niet altijd bij andere zaken. En de vermelde levertijd klopt ook, dit is ook wel fijn als men hier op kan vertrouwen.
Avis d'un client ayant passé commande

Veruit de goedkoopste en zeer snelle levering

Net toen ik besloten had om een bepaalde televisie te gaan kopen, maar nog even mogelijke aanbiedingen wilde afwachten viel die van Foto Express binnen. Door het verschil met de overige aanbieders was het besluit zo genomen, meteen bestellen.
Voor mij was dit de 1ste keer dat ik zaken deed met Foto Express, maar ik zal ze zeker meenemen bij toekomstige aanschaffingen. Snel en gemakkelijk besteld en geleverd, prima!

Zeer goed.

Aantrekkelijke prijs en korrekte en snelle afhandeling.

foto-express.nl Support

A propos de...

foto-express.nl is gespecialiseerd in producten voor de natuurfotograaf. Wij bieden het grootste assortiment camouflage artikelen uit voorraad geleverd. Wij zijn dealer van de volgende merken: Jobu-design - Feisol - Gitzo - LensCoat - WildlifeWatchingSupplies - Nature-pro - Eckla - Ameristep - Acratech - Stealth-Gear - Canon - Nikon - Tamron - Sandisk - Lexar - Lowe Pro - Tamrac - Think Tank - LensPen - Nature-Pro en nog veel meer. www.defilterspecialist.nl biedt u het grootste assortiment filters uit voorraad geleverd. Wij voeren de merken: Cokin - Stealth-Gear - Carl Zeiss - B+W - Marumi - Hoya - Heliopan - Hama verloopringen in vele maten - LensPen reinigingsartikelen - Photoclear lensdoekjes - Lensdoppen - enz.

Aller sur Foto Express

Pays-Bas

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.