Avis - Coolblue

Répartition de la note

Avis

A propos

trustpilot stars

Géén bezorging de volgende dag ondanks belofte

Ik heb bij Coolblue 4 x iets besteld dat de volgende dag bezorgd zou worden. De laatste keer al voor 11u 's morgens. Ik had met klem gevraagd of ik het de volgende dag in huis zou hebben (voor een van mijn eigen klanten) en dat werd beaamt. Helaas niets ontvangen. Coolblue verschuilt zich achter de bezorgdienst maar dan moeten ze het niet op hun site beloven en/of naar een andere bezorgdienst gaan..
Van de 4 bestellingen 2x niet de volgende dag bezorgd, dat is 50% en dat is teveel als je het beloofd en in grote letters op je site zet. De service is verder wel goed en de bestelling wordt netjes opgenomen en je wordt netjes te woord gestaan. Dus als u ECHT iets de volgende dag nodig heeft ......... think twice want te late bezorging is niet "cool"

Voortreffelijke service

Bij de aankoop van een technisch vrij complex product ben ik voor en vooral na de aankoop, bij het aansluiten ervan, extreem goed geholpen. Meeste per chat, maar ook telefonisch toen dat nodig was. Echt top dat aan nazorg net zoveel aandacht wordt besteed als aan verkoop.

Hele fijne webshop

Het een een webshop die ver boven de andere uitstijgt. Niet eens zo zeer om het aanbod -wat overigens zeer uitgebreid is- maar meer om de no-nonsense taal- uitstraling- en aanpak.
Zeer verfrissend!
trustpilot stars

Coolbliue herdefiniëert het woord klantenservice!

Coolblue heeft vele webshops met een groot assortiment, voor ieder wat wils. De website is prettig voor het oog, en heel informatief. De keuzehulp is erg handig, binnen een paar klikken een kleine selectie zien van producten die aan jouw eisen voldoen, lekker overzichtelijk. En als je er met alle informatie en vergelijkingen nog niet uit komt dan staat de klantenservice voor je klaar om al je vragen en twijfels te beantwoorden.

Op het moment dat je een bestelling plaatst word je uitstekend op de hoogte gehouden en heb je de bestelling vrijwel altijd de volgende dag in huis. De verpakking waar het in zit nodigt uit tot een brede grijns, en ik nodig degenen die nieuwsgierig zijn waarom dit het geval is van harte uit om dit zelf te ondervinden!

Vervolgens kan het gebeuren dat er onverhoopt iets mis is met het product wat je hebt besteld, kort er na of na een tijdje. Bij contact met de klantenservice word je meteen netjes en professioneel te woord gestaan en denkt men serieus mee over een goeie oplossing. Mocht het product nagekeken moeten worden kan je het gratis retour sturen en ook daar niets dan tevredenheid over de geboden oplossingen!

Coolblue herdefiniëert het woord klantenservice, de klant is écht koning(in) bij coolblue. Als ik uit meerdere webwinkels kan kiezen kies ik voor coolblue, zo weet ik zeker dat als er iets is dat ik uitstekend geholpen zal worden!
trustpilot stars

snelle levering en goede service

Mijn zoon wilde graag een headset kopen voor zijn PS3.
Na even zoeken bleek deze het goedkoopst te zijn bij Coolblue.
Gelukkig werd de headset snel(de volgende dag) geleverd.
Mijn zoon was erg blij met deze snelle levering.
Helaas werkte de microfoon na 2,5 maanden niet meer.
Maar na 1 mailtje in de avond naar de klantenservice kreeg ik binnen een uur een reactie dat het in behandeling werd genomen.
De volgende ochtend een mail en kon ik de headset kosteloos opsturen of langsbrengen in de winkel.
Na 2 weken kregen we kosteloos een nieuwe opgestuurd.
Dat noem ik nog een service. Petje af.
trustpilot stars

Coolblue: Met kop en schouders bovenaan

Coolblue is als je t mij vraagt hard op weg de beste webshop van Nederland te worden. Ze sloven zich uit om klanten tevreden te maken en te houden, dat is aan alles te zien. Mooie video demonstratie van producten. Werd uitstekend op de hoogte gehouden na bestelling. Coolblue maakt winkelen op t web een leuke en betrouwbare ervaring. In één woord top!!!

SUPER bedrijf!

Zij maken waar wat ze zeggen! Keurige klantenservice, goede verzending, prima verpakt. En bij hun is morgen in huis, echt morgen in huis.

Hier kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aannemen !!
trustpilot stars

Perfect van bestelling tot afhalen

Coolblue laat alle anderen zien hoe het moet. Goede website, duidelijk bestelproces en ophaal instructies, prachtige winkel, vriendelijk personeel en goede nazorg. Ik zou niet graag hun concurrent zijn.

Extreem goede klantenservice.

Heb tweemaal een defect apparaat geleverd gekregen, nouja 1 maal want de eerste keer bleek achteraf een defect in mijn bestaande laptop.

Geen enkel gezeur, letterlijk binnen 2 dagen oud opgestuurd en nieuw ontvangen.

Puik!

Supersnelle Levering/Goede duidelijke website

Coolblue heeft een keurige website, waar een groot assortiment zit, alles is goed duidelijke en overzichtelijk. Mede dankzij de filters is het ideaal op tot een juiste keuze te komen. Producten had ik om 21.30 uur besteld, werden de volgende dag netjes bezorgd. SUPER!

Super

Nieuwe printer besteld. Duidelijke website, mooie aanbieding, soepele betaling, snelle levering (binnen een dag), keurige info voorziening, alle afspraken nagekomen en daarna de vraag of alles in orde is. Dienstverlening volgens het boekje wat mij betreft.
trustpilot stars

Scherpe prijs, prima klantenservice en snelle levering

Op de website van Coolblue een Le creuset grillpan gevonden tegen een scherpe prijs. Bestellen en betalen was een makkie. Toen ik echter geen ontvangstbevestiging was een telefoontje naar de klantenservice voldoende om te ontdekken dat ik een foutje in mijn e-mailadres had gemaakt. Factuur en orderbevestiging werden rap nagestuurd (terwijl we nog aan de telefoon spraken). De bestelling zelf kon ik ook binnen 24 uur ophalen bij het afhaalchinees van mijn keuzen. Helemaal top.
trustpilot stars

Gewoon hartstikke goede service, kan niet beter in onze optiek.

Beste, we raden jullie aan om met gerust hart zaken te doen met coolblue, wij hebben nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo goede service geeft als deze zaak coolblue, we zijn er heel dik over tevreden, en dat hebben we recent nog ondervonden, we hebben er zelfs een bericht naar kassa van de vara gestuurd voor een warme douche, en we hopen dat we daar bericht van terug krijgen, want dat heeft deze zaak zeker wel verdiend, ga zo vooral door.
mvg caj jansen
trustpilot stars

Goedkoop, snelle levering, uitstekende service!

Toen onze wasmachine stuk ging heb ik om 22.30u bij Coolblue een nieuwe besteld. Met het model wat wij wilden hebben waren zij de goedkoopste. Al de volgende ochtend om 10.15u werd de wasmachine geleverd door twee uiterst vriendelijke bezorgers. Ook werd zonder meerkosten de wasmachine aangesloten en werd de oude meegenomen. Helemaal TOP!

Fred
trustpilot stars

Online oriënteren en in een Coolblue-winkel kopen

Ik vind het fijn dat je je online kunt oriënteren en vervolgens naar een Coolblue-winkel kan om het product te kopen. Ik heb alleen ervaring met de winkel in Utrecht. Hier hebben ze deskundig personeel en er wordt echt de tijd voor je genomen. Ook heb ik vernomen dat ze een eigen reparatieservice hebben, mocht er iets kapot gaan. Geen gedoe dus met wachten op PostNL voor het terugsturen van je defecte product!

Garmin Edge 800

Top product gekocht bij een top zaak met zeer snelle levering!

Perfect

Bij bestelling gekozen voor afhalen bij PostNL en kon hem de volgende dag keurig afhalen. Werd keurig geïnformeerd over de status van de bestelling. Zelfs over de binnenkant van het pakketje is nagedacht, gewoon geniaal!!
trustpilot stars

Goede prijs-kwaliteit verhouding, uitstekende service

We hadden een espresso apparaat gekocht en gekozen voor een grijze kleur, omdat deze naar onze mening beter zou passen bij onze lichte keuken. De kleur viel echter tegen en stond niet mooi bij de RVS-elementen van onze keuken. Hoewel ik dacht dat dit dan maar gewoon pech zou zijn voor ons, heb ik er toch een mailtje aan gewaagd en het 'probleem' uitgelegd. Het apparaat mocht kosteloos terug gestuurd worden (ondanks dat deze al geïnstalleerd was en dus beschermfolie e.d. verwijderd) en op de dag dat het apparaat bij hun was aangekomen ter beoordeling (was het echt niet al intensief gebruikt?) kregen we al te horen dat we ons geld terug zouden krijgen. Topservice! Hetzelfde apparaat nu in het zwart besteld (en geleverd).

Er kan niets beter

Tot 23:59 bestellen, volgende dag geleverd - OOK op Zondag, hoe vet is dat.
Goedkoop
PERFECTE after sales service.

coolblue.nl Support

A propos de...

Coolblue is de snelgroeiende onderneming achter ruim 150 webshops en 5 fysieke winkels. Al 4 jaar op rij hebben we de prijs voor Beste Webwinkel gewonnen.

Aller sur Coolblue

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.