Avis - Cinemagic

Répartition de la note

Avis

A propos

Køb ikke hos CineMagic !

De har solgt mig et tv, som ikke virker i Danmark !
Stikkene passer ikke til danske stik - de har trods alt sendt adaptor med, men allerede der..... Sprogindstillinger passer kun til østeuropa og alle andre mulige lande end Danmark - og firmwaren kan heller ikke tilpasses Danmark.
Kort og godt - de har taget mig ved næsen.
Det er sidste gang jeg sparer 300 kr. i forhold til øvrige priser på nettet hos seriøse udbydere !
trustpilot stars

Hverken mere eller mindre !!

Jeg har været yderst tilfreds med Cinemagic A/S's service....Tak for samtalen, Peter !
trustpilot stars

Hurtig levering. Nemt at bestille.

Super sted at handle, og faktisk billigt.
trustpilot stars

Ringeste service jeg nogensinde har oplevet.

Bestilte vare med 1-3 dages levering, 3 dage efter får jeg en mail hvor der stå de forventer én uge senere, skriver email til dem som de ikke svarer på, 2 dage senere får jeg en mail med samme dato, sker intet før 17 dage efter hvor jeg får en email om at den er udsolgt og de sletter min bestilling.

Har aldrig oplevet noget ligende skal aldrig handle derfra igen! virkelig ringe service!!!

Ekstremt dårlig service

Fandt en vare på pricerunner som var billigst ved Cinemagic. Desværre viste det sig at varen som blev annonceret ved pricerunner og varen ved Cinemagic ikke var den samme? Varen som er leveret kan ikke bruges og Cinemagic vil ikke hjælpe med at rette fejlen. Køb et andet sted.

Elendig service!

Aldrig handel her! Ekstrem dårlig service. Har ikke fået en mail om min vare skulle være sendt eller lign. Det eneste jeg har fået er en automatisk bekræftelse på købet!

ALDRIG HANDEL HER!
trustpilot stars

God og meget hurtig levering

Varen lever fuldt ud til beskrivelsen

Super levering

Leveringen skete præcist på det tidspunkt, som var angivet på deres hjemmeside.
Vh Niels
trustpilot stars

Ekstremt dårligt service ved fejllevering

Dårlig service og fleksibilitet ved fejllevering. Dårlig kommunikation.
trustpilot stars

Hurtig bestilling og levering!

Det var særdeles nemt at følge hele bestillingen frem til leveringen!
Jeg anbefaler andre at bruge Cinemagig.
Jørgen Strøby.
trustpilot stars

Ville ikke give pengene retur

De sælger samme tastatur 2 gange på deres shop. Både Dansk og Hollandsk, selvom jeg ikke ved, hvad folk skal bruge et hollandsk tastatur til i DK. Kom ved et uheld til at købe det Hollandske.
Sendte retur og købte det danske, men de ville ikke give pengene retur for det Hollandske, fordi det var et erhvervskøb. Ja. Indenfor lovens rammer. Men dælme ringe kundeservice.
Desuden er deres markering af dansk/hollandsk tastatur stort set ikke eksisterende.

Virkelig skuffende ..

Jeg købte et tamron 70/200 f2,8 objektiv i marts måned.. Får den hjem og finder ud ad at den ikke kan fokusere. Køre til cinemagics hovedkvarter i Padborg om at få pengene tilbage ( 14 dages retur ret). Jeg kan ikk ombytte objektivet da jeg fik hjælp til at bestille det i firma navn og valgte at sende den til reparation men nu har jeg venter snart en mdr. På det objektiv :o har ikke hørt noget fra firmaet overhovedet så vil kontakte politiet og forbrugerklagenævnet og måske også E mærket. Synes det er for ringe at der er gået over en mdr siden jeg afleverede objektivet .. Sagde højt og klart ; skal bruge det næste weekend da jeg er amatør fotograf til ishockey og skulle til Vojens men nu mangler der en uge ca tilbage og sæsonen er slut !! Kan overhovedet ikk anbefale Cinemagic videre!!

Et dårligt sted

Købte en skærm, der skulle være på lager. Finder ud af, at de ikke har den på lager alligevel, men det kunne de ikke selv skrive eller noget. Dårlig service. Får så informeret, at de vil sende den dagen efter, men nej.. Man hører intet. Desuden en kundeservice, der lyder som om, at de ikke orker noget. Har hørt, at de er tæt på konkurs, hvilket jeg sagtens kan forstå. De har allerede trukket pengene, hvilket er ulovligt, da varen ikke er sendt. Har nu bedt om penge retur, men intet svar endnu. Dårlig, dårlig butik, hvor jeg fraråder alt handel.

Utrovædrig hjemmeside

Havde købt et produkt hos Cinemagic.dk, kom fint frem og jeg betalte for det.
Måneder senere vender de tilbage med at der stod to mere af samme enhed på min faktura som jeg ikke havde modtaget. Men de forlangte stadig at jeg skulle betale for dem også. Så hold jer fra disse svindlere eller som minimum tjek den faktura i får tilsendt!

Langsommelig reklamation

Stort udvalg, gode priser og hurtig levering burde være opskriften på en femstjernet netbutik. Desværre røg de fleste stjerner sig en tur i mit tilfælde, da jeg blev nødt til at reklamere over et USB 128 GB memory stik, som pludselig opgav ævred efter en måneds tid i brug. Fabrikanten af dette produkt lover selvsikkert hele 5 års garanti.
Oven i ærgrelsen over at have mistet 100 GB data, måtte jeg imidlertid lide den tort at skulle vente intet mindre end 8 uger på at Cinemagic efter 2 rykkere fik taget sig sammen til at sende mig et nyt.
Når en så simpel reklamation skal tage over to måneder bliver alle løfter om garanti og tryg handel jo i realiteten fuldstændig udvandet! Jeg ved ikke hvordan Cinemagic har båret sig ad med at blive udnævnt som “Årets Butik” 2010 på Pricerunner, men siden har man tilsyneladende lagt sig til at sove på laurbærene..
trustpilot stars

Sløv ombytning af defekt vare

Jeg fik en vare, som viste sig at være i stykker. Det kan jo ske. Hvad der ikke bør ske er, at Cinemagic ikke umiddelbart gav sig til at skaffe en ny vare samme dag som den defekte var modtaget retur. Den nye vare blev 6 dage forsinket, I alt 9 dage, hvor der kun burde have været i alt 3 dages forsinkelse, fordi den er på fjernlager.

Handel ikke her

Vil ikke bytte min vare, selvom jeg har påvist fejlen. Pas på med at købe her. Det er også dem selv der skriver de gode anmeldelser.

Levering til tiden

Holder hvad de lover, det er da bare i orden

Ingen problemer

Bestilte et sd kort som kom den følgende dag.
Det kan jeg ikke være utilfreds med :-)

CineMagic Support

Danemark

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.