Avis - Apple

Répartition de la note

Avis

A propos

trustpilot stars

Bedste sted at købe dine Apple ting

Virkelig god kvalitet, og sød Kundeservice.
En af de bedste services jeg har fået 😊

Super

Bestilte en adapter til min oplader. Hurtig levering og fair pris.
trustpilot stars

Gode erfaringer gennem mange år

Jeg har haft et stort antal Apple produkter gennem årene - det er uden sammenligning de produkter jeg har været med tilfredse med.
Stort set alle modeller af iPhone, iPad, en MacBook Pro, en MacBook Air, en Mac Mini, et par iMac, et par Apple TV, et par iPods.
Jeg har aldrig haft problemer med at få Apple til at bytte udstyr når der var problemer.
Produkterne er yderst velfungerende, og man slipper for at bruge Windows!!!

Vil ikke lave Iphone 4 S under garanti

Jeg købte en Iphone 4 S for ca 8 månder siden, telefonen kan ikke lade når den er tændt, har så gjort opmærksom på det til TDC Ehvervs center i Rødekro, umiddelbart efter, fik at vide jeg skulle tage backup, og de ville se på den , nu er beskeden uautoriseret indgreb, at der mangler en masse skruer samt batteriet sider løs så der er andre som skulle have den åbnet, jeg har sagt at det er en arbejde telefon og hvis den ikke virker så bliver den sendt ud til forhandleren , og ingen andre steder , og om det ikke kunne have været der fra starten af, dette bliver afvist da Appel ikke laver fejl så jeg skulle kontakte Appel med problemet , nu er telefonen købt ved TDC Rødekro og ikke ved Appel , TDC siger at de ikke kan gøre noget.
trustpilot stars

Ventede over en time før jeg kom til at snakke med en medarbejder, som ikke holde ord.

iPad 3

Købte en iPad 3 for en god og rimelig pris, uden problemer!
trustpilot stars

Både god og dårlig kundeservice....

Jeg har været så 'heldig' at få en iPhone 5s i gave af mine forældre...
Men til morgen virkede det thoch der er i skærmen ikke, og jeg besluttede at ringe til Apple og spørge hvad jeg kunne gøre... (jeg har snakket med 5 forskellige nu)
Den første jeg snakker med hedder Kate, hun er uforskammet og afvisende overfor mit spørgsmål, da telefonen ikke er købt på Apple.dk, og mener at jeg ikke har noget at spilde deres tid på. Og hun smider herefter røret på, da jeg spørger hvad hendes navn er, fordi jeg ikke vil finde mig i hendes måde at snakke til mig på..

Den anden jeg snakker med hedder Andreas, han hjælper mig med at finde telefon nr på den butik, hvor mine forældre har købt telefonen. (HERLIG fyr, der lige kunne finde smilet frem hos mig igen)

Jeg forsøger igen at ringe til apple, da jeg læste på nettet at visse App's kunne lave problemer i telefonen.
Jeg snakker her med en der Hedder Christian, han forklare mig hvordan jeg får telefonen slukket og gendannet, men min telefon vil bare ikke som vi vil have den til. og Christian fortæller at han vil få en reparatør til at ringe. (Christian kunne også lige få smilet frem igen hos mig)

Jeg sidder så og venter 2 min og telefonen ringer. Jeg hører en sige teknisk support, og så bliver røret smækket på....
efter 10 min ringer telefonen igen, og dennegang er der ingen i røret..... NU ER MIT PIS VED AT KOGE OP...

Jeg ringer igen til Apple, og får så fat i en der hedder Christina, hun vil overhovedet ikke tale med mig, ligesom ovenstående er problemet at telefonen ikke er købt på apple.dk.... Jeg beder hende, at jeg gerne vil snakke med enten Christian, eller Anderas, og dette kan jeg ikke få lov til, da jeg stadig ikke har noget at lave på deres telefon-linje....
hun smækker røret på..

Jeg ringer op igen, og for heldigvis fat i Christian som stiller mig videre til reparatør afdelingen..
Her bliver jeg hjulpet igennem og vi får sammen gendannet min telefon, men den virker desværre ikke... Så nu er sidste vej at sende den til Amsterdam. Desværre.!

Men Christian og Andreas og reparatøren, Giv lige jer selv et KÆMPE skulder klap, i tager jeres kunder seriøse.
og til de 2 tøser, vil jeg lige sige, at i skal nok finde jer et andet job.

Fantastisk kundeservice

Havde problemer med en pakke der ikke kom frem. (PGA. post dk.) ringede til kundeservice hvor jeg straks kom i gennem. De fiksede lynhurtigt problemet og med opfølgning på mail fra samme person som jeg havde snakket med telefonisk.
Tak til mads og apple for sublim service :-)

Apples Kineiske helvede DR2 13/3-2014

Jeg bliver som Apple Kunde vred, over at arbejdsforholdene, på jeres fabrik Foxconn i Kina, er meget Dårlig, de for en elendig Løn, Arbejder ofte 60 Timer over.

*****
Jeg håber, meget at i Apple, vil gøre deres tilværelse bedre i nær fremtid
Det er tros alt, arbejderne der har gjort jer Rige, men åbenbart nærige, vedr. ordentlig Løn, til dem der laver tingene for jer.

Apple apple apple!

Lækkert og meget brugevenlig, måske en anelse dyre en andet, men helt klart det værd at smide penge efter.

Macbook Air - kort batteritid, skrøbelig

Jeg købte Macbook Air for 6 måneder siden.
Nu holder batteriet kun 4-5 timer, selve om, at jeg bruger det mest til at behandle almene word dokumenter (kigger ikke på film ell lignede).
Jeg passer godt på den, men den begyndte at knirke når jeg løfter eller bevæger den. Og igen... jeg var meget opmærksom på at behandle det med omhu.
Den ser godt ud, men jeg syntes alligevel ikke det er pengene værd. Eller i hvert fald ikke, hvis man skal bære det rundt. (som er faktisk pointen med at have sådan en let computer.)

Håbløs service

Umulig at komme i kontakt med dem

Super godt!

Apple i Slagelse
Det er en super god services + behandling! Kan varmt anbefales! :)
trustpilot stars

Super god og hurtig levering ! :)

De er hurtige til levering og så er det gratis :)

Service i verdensklasse

Man kan sige meget om Apple, men deres service er i absolut verdensklasse. Selvom jeg rent teknisk foretrækker andre løsninger, kue jeg finde på at købe deres produkter pga kundeservice standard. Jeg har brugt Apples support et par gange. Det ER bare SUPER kundeservice

Altid hurtig levering!

Altid tingene til tiden og priserne er jo hvad priserne er :)
trustpilot stars

Apple gør det jo bare bedst

Apple. I er det best computer mm. firma i verden. Tak for gode computer, telefoner, iPad's og iPod's

Super godt!

Det er et super sted at handle ens Apple ting fra.
Man kan følge pakken hele vejen hen til ens adresse, og de angiver hvilken dato de selv forventer at den ankommer på. I mit tilfælde kom den én dag før, hvilket kun var tilfredsstillende.

Service i topklasse

Jeg har i dag oplevet service i top klasse, jeg er en glad Apple bruger og var rigtig træt af det da sluk knappen gik i stykker på min iPhone. Jeg ringede til support og efter en professionel behandling af sagen, fik jeg af vide at jeg ville modtage en returnerings pakke og så ville der blive kigget på den. Telefonen blev hentet onsdag eftermiddag og fredag til middag modtog jeg en ny telefon.

Så jeg er bare en tilfreds Apple kunde

Est-ce que Apple est votre entreprise?

Apprenez à connaître vos clients.
Revendiquez simplement votre site. Obtenez de vrais retours clients en répondant à vos avis, c'est gratuit.

Créer votre profil entreprise En savoir plus

Ce site vous appartient-il?

Obtenez les outils exclusifs Trustpilot pour collecter des avis. Commencez en utilisant notre service Kickstart! Et n'oubliez pas que répondre aux avis est totalement gratuit. En savoir plus

Créer votre profil entreprise

Denmark

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.