Avis - WinningBay

Répartition de la note

Avis

A propos

D Å R L I G S E R V I C E

TOTAL AMATØR TOTAL DÅRLIGT SERVICE ...

ANBEFALES SLET IKKKKKEEEEEE....

Fup fup FUP -.-

har før tilmeldt mig ting på nettet for en lille pris for at få en "dyrere" ting eller gave, så tænke ikke meget over det denne gang, jeg betalte de 100 kr for medlemskabet og tjekkede siden igennem, da jeg efter nogle dage ser det ikke er noget for mig, afmelder jeg så mit medlemskab , og ser der kan gå op til 3 uger før jeg modtager min i dette tilfælde en tablet.. så her i lørdags hvor det er 3 uger siden, ser jeg at jeg STADIG ikke har modtaget noget, og ville så gå ind og få mine penge tilbage, men ser så at siden er lukket, men læser min mail jeg fik for 3 uger siden, at jeg åbenbart sku sende et billede af mit sygesikringskort , jeg tænker lidt " what the fuck? ! og 3 uger efter, og jeg havde kontaktet kundeservice før ( før den blev lukket ) men fik intet svar, og så skriver jeg igen i lørdags mens jeg sender det billede, og her idag for jeg så brev fra en engelsk skrivende person, at jeg ikke kan få min velkoms gave da jeg ikke har et aktivt medlemskab..
WHAT THE FUCKING FUCK !?
så gider jeg sku ikk mere, skrev bare de sku gi mig mine penge tilbage (100kr) men hvorfor tror jeg bare at jeg ikke for dem at se igen -.-

Glæde og så panik!

Jeg tilmeldte mig winningbay den 10 juli og pengene blev trukket med det samme. Har før tilmeldt mig ting over nettet for at modtage lækre gaver, og er sågar faldt for nogle af siderne så jeg stadig er medlem der.
Jeg venter så spændt på at modtage min velkomst gave, mens jeg benytter siden og synes hjemmesiden er god lavet. i lørdags modtag jeg så min tablet og det var jo super lækker, da jeg grundet tom lager, egentlig regnede med ikke at få den. Men det gøre jeg.. Da jeg så i dag ville afmelde mig sitet, da jeg ikke vurderede det til at være noget jeg ville betale så meget for, finder jeg ud af siden er lukket! PANIK. Jeg prøver nogle gange, både på UK, NO og SE hjemmesiden at logge på, men lige lidt hjælper det. Og jeg tager derfor kontakt til banken, men de kan desværre ikke gøre andet end at lukke mit kort, hvilket jeg også ville være træt af.
Jeg tænker jeg vil gøre et sidste forsøg og ringer derfor til WinningBay Support i Norge, og her er der gevinst. En meget sød og let forståelig (da han slår over i Engelsk, da jeg fortæller jeg er fra Danmark) hjælper mig med at afmelde mig VIP medlemsskab og hurtig efter modtager jeg en mail med at afmeldelsen er sket korrekt. Det er ski service.

WinningBay får 4 stjerner, da det alt i alt var en god oplevelse, til trods for den pludseligt lukkede danske hjemmeside.

Det spiller bare

Jeg meldte mig til Winningbay, og fik lynhurtigt min velkomstgave. Jeg kunne derudover også se alle de konkurrencer jeg deltog i, samt hvor lang tid der var tilbage. Hjemmesiden fungerer rigtig godt, og giver et nemt overblik over hvad du kan vinde! 5 stjerner fra mig

Hej Niklas

Tak for de fine ord og 5 stjerner! :)
Ha´ en god dag!

En side med gevinst

Jeg meldte mig pga. en introgave i form af en mobil fra Sony Ericson - Som jeg desværre aldrig modtog??
EDIT: Ser ud til det er mig der ikke lige havde læst alt

Men har dog modtaget andre gaver, så de snyder ikke

Hej Christian

Jeg kan se i vores system, at du afmeldte dit abonnement inden din velkomstgave blev sendt. Som vi oplyser i vores betingelser, kræver det, at du har et aktivt abonnement for at modtage promotionsproduktet.

Velkomstgave hvor?

Jeg havde meldt mig ind for at tjekke sitet ud + at man kunne få en andriode tablet til kun 99, jeg har ikke modtaget nogen og jeg er så i den situation at jeg kun har i morgen til at afmelde abonnementet for ikke at skulle betale 289, men hvis jeg gør det står der jo sjovt nok jeg ikke kan forvente at få den gave som man nu har betalt for???

19/7 har fået en mail om jeg vil modtage intro gaven når lager haves så må vi se

Hej Nicklas

Jeg beklager den lange forsendelsestid vi har i øjeblikket på Android tablets. Det er selvfølgelig ikke i orden, da vi i vores betingelser skriver, at man kan forvente en leveringstid på 1-3 uger.

Vi sender som lovet, din velkomstgave hurtigst muligt, når vi får dem på lager igen.

Hvis du har flere spørgsmål, skriver du bare til os igen; support@winningbay.dk :)

Lidt skuffet

Jeg tilmeldte mig winningbay under en forudsætning at man fik en velkomstgave. Det viste sig så at det var en gave de ikke længere havde på lager og derfor skulle have nye hjem. Der har været god kontakt over mails og de har svaret hurtigt, men synes det er lidt for dårligt at tilbyde en velkomstgave man ikke har. Specielt når man tænker på at man kun har én måned at vurdere om det er noget man har lyst til at være medlem af.

Så ville det være bedre slet ikke at udbyde den gave. Jeg kan godt leve med længere leveringstid, bare ikke hvis det betyder at man bliver "tvunget" ud i et dyrt medlemsskab. Det er nemt at sige man får en gave, hvis det så lige tager så lang tid at man når måske at skulle betale 300 kr for at få velkomstgaven.

Hej Daniel

Da vi har haft stor efterspørgsel på dette produkt har vi desværre ikke flere Android tablets på lager i dette moment. Det får vi dog snart, og så vil de blive sendt ud hurtigst muligt. :)

Som vi skriver i vores betingelser, leveringstiden af velkomstgaven må påregnes at vare mellem 1-3 uger fra det tidspunkt, hvor adressedokumentationen er os i hænde.

Jeg beklager den lange forsendelsestid, men der er ikke gået 3 uger endnu. :)

Har du flere spørgsmål, kan du altid skrive en mail til os; support@winningbay.dk

Avis d'un client ayant passé commande

WinningBay gør dig til en vinder

WinningBay er super simpelt og der er mulighed for at komme i besidelse af gode gaver samme tid gør det det også undeholdende da du skal indsamle point og samtidig kan du vinde ekstra gaver imens du skaffer point ved at tilmelde dig konkurrencer. jeg var tilfreds

Hej Nicolaj

Tak for din anmeldelse! :)
Det er nemlig rigtigt, du kan optjene credits som du kan bruge i vores BayShop. Så selvom du ikke vinder, har du alligevel mulighed for at få nogle fede varer tilsendt. :)

Troværdigt

Indmeldelse og modtagelsen af velkomstgaven er gået helt perfekt.

En fin side

Winningbay er en fin og god side.

Super duper nice

Jeg meldte mig til på winningbay gennem linket med at få en tablet til 100 kroner, er super glad for jeg gjorde det, tabletten er bestemt de 100 kroner værd og den er super dejlig at surfe på mens man bare ligger på sofaen og chiller

thumbs up her fra!

Helt perfekt

Jeg tilmeldte mig winningbay, modtog kort efter det forventede tablet - lige efter bogen. Jeg havde så en række spørgsmål, spil hurtigt og venligt blev besvaret af kundeservice. Så helt sikkert noget jeg vil anbefale til mine venner. Jeg er fuldt tilfreds :)

Hej Emil

Det er vi glade for at høre!
God sommer. :)

Rigtig god service!

Jeg fik min velkomstgave afsendt og leveret hurtigt, hvilket var over al forventning. Jeg har intet negativt at sige omkring denne fantastiske side :)

Holder hvad de lover.

Hurtig response og fik velkomstgaven inden for anslåede tid.

Holder hvad de lover!

Jeg oprettede mig på Winningbay, da jeg fik et tilbud om et kamera samt én måneds abonnement for et mindre beløb.
Kameraet modtog jeg til min overraskelse allerede to dage efter. Det var godt nok hurtig ekspedition!
Hjemmesiden er overskuelig og fint bygget op og konceptet er meget smart. Kender flere, der har vundet præmier via deres tjeneste. Jeg har dog ikke vundet noget selv, men jeg har jo heller ikke været medlem så længe :)
Mit eneste problem har været, at da jeg ville afmelde mig det månedlige abonnement, virkede deres mail ikke. Jeg går ud fra, at det var en mindre fejl, som nu er rettet, men jeg opdaterer selvfølgelig min bedømmelse, hvis ikke jeg bliver afmeldt.
Opdateret: Som i kan se blev alt ordnet uden at jeg selv skulle til at gøre noget - virkelig godt service. 5 stjerner!

Hej Joachim

Vi har haft problemer med vores mailsystem over weekenden + mandag-tirsdag. Det er beklager jeg, men nu virker det igen! :)

Jeg har afmeldt dit abonnement og sendt en bekræftelsesmail afsted til dig.

Held og lykke i konkurrencerne. Du kan jo nå at vinde endnu. :)

Fed side

Winningbay er en let overskuelig side med masser af gode muligheder for gevinster :)
Elsker konceptet

Godt sted

Det er et dejligt sted. fik point til gaver selvom jeg ikke gjorde noget!

Super service!

Tilmeldte mig Winningbay via et link, hvor jeg fik et gavekort til Netto som velkomstgave + VIP medlemskab i 30 dage gratis :)
Jeg sidder nu med mit gavekort i hånden, og er helt tilfreds.
Desværre var siden ikke lige min kop te, men var glad for muligheden for at prøve det!

Hej Spacecow

Dejligt at høre, at du er tilfreds og har modtaget din velkomstgave så hurtigt.

Det var ærgeligt at vores konkurrenceservice ikke lige er din kop te, men skulle du få lyst til at tilmelde dig vores konkurrenceservice igen, kan du gøre det ved at logge på med din e-mail adresse. :)

Anbefalelsesværdigt

Benyttede mig af introduktionstilbud med Kodak EasyShare.

Tilmelding, validering og opsigelse gik helt smooth.
Modtag min gave under en uge efter.

Hej 21

Tak for din anbefaling. Vi er glade for at høre at alt gik smooth, sådan skal det være! :)

Du kan altid kontakte os på support@winningbay.dk, hvis du har nogle spørgsmål.

Ha en god dag.

Fint

Jeg modtog deres velkomstgave, prøvede deres service og har afmeldt mig igen. nemt om smertefrit.

A propos de...

WinningBay tilmelder dig automatisk mere end 50 konkurrencer hver måned. Nemt for dig, ingen spam e-mails - kun en masse vinderchancer!

Aller sur WinningBay

Information contact

Appeler le 78 77 21 88
Nous trouver Danemark

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.

WinningBay est dans la catégorie: Jeux d'argent

1. Pokerstars
32 Avis