Avis - Shirtstore

Répartition de la note

Avis

A propos

trustpilot stars

Den enda T-SHIRT butiken för mig!

Har beställt t-shirts från Shirtstore i flera år nu , ca en gång i månaden - grymt sortiment, kvalitet och leverans FULL POTT

Perfekt!

Snabb leverans och superbra utbud!

Kan knappast bli bättre!

Jag har flera gånger beställt från ShirtStore och det har aldrig varit problem!! En gång var trycket snett men den trevliga tjejen på kundtjänst löste det snabbt och bra!

Jag kommer att fortsätta handla av ShirtStore utan tvekan!

Mycket nöjd.

Varorna är av bra kvalitet.. och trycken uppskattades verkligen av ungarna. Kommer absolut att handla här igen.
trustpilot stars

The coolest T´s in town !

Varorna kom, som vanligt, snabbt och helt efter beställning ! Kvaliteten på
t-shirtarna genomgående mycket bra , åxå som vanligt. Allt var som vanligt kan man lugnt säga......

Snabbt och snyggt

Inte så mkt mer att säga än att allt fungerade till god belåtenhet.
Enkelt att handla, bra alternativ och riktigt snabb frakt.

Kul och bra utbud. Lär handla igen.

Mycket bra

Bra priser, bra utbud och snabb leverans! Hjälpsam och trevlig kundservice, inga konstigheter när jag behövde reklamera en tröja. Den nya kom bara någon dag senare.

Bästa kundtjänsten ever!

Vill bara tacka för extremt bra kundtjänst när jag handlade julklappar hos er för... eh... ett tag sen... =)
Ni hjälpte mig lösa mina problem med beställningen snabbt och smidigt.
Tack tack!

Skitbra!

Ni har bra utbud och levererar snabbt, finns inte så mycket att klaga på.
Fortsätt ta in nya grejer, det är ju aldrig något som skadar. Personligen skulle jag vilja se captain morgan t-shirten som ganska nyligen reades ut och plockades bort. Upptäckte att den fanns alldeles för sent.

Allt som allt är jag en väldigt nöjd kund!

Bra butik

Mycket hög kvalitet på trycken(har kvar t-shirts från typ 04 som håller än), bra betalnings-alternativ, inga problem med frakt.
Nu till det negativa. Det saknas ibland vissa storlekar/slutsålda?. Sammantaget gör det att jag tycker att det är en bra butik men jag handlar bara det jag verkligen vill ha, att en del t-shirts inte finns i min storlek eller är för dyra gör att jag handlar mindre.

Perfektion!

Komplikationsfri beställning på en mycket funktionell hemsida och blixtsnabb leverans...vad mer kan man begära?!

Mycket bra T-tröjor

Fina/roliga tryck och bra kvalite på tröjona
trustpilot stars

Bra kvalité och ultrasnabb leverans! Tack, återkommer säkert!

Bra kvalité och ultrasnabb leverans! Tack, återkommer säkert!
trustpilot stars

Finns absolut INGET att klaga på!!!

Snabb leverans!! Snygga varor!! Vad kan man mera begära??
trustpilot stars

Blir inte bättre än så här!

Serviceinriktat företag med mycket trevlig och hjälpsam kundservice. Att sen leveranserna är blixtsnabba till och med dagarna innan Jul gör inte saken sämre!
trustpilot stars

Snabb service och trevlig kundtjänst

Oerhört nöjd! Snabb service, beställde på söndagskvällen och hade produkten på tisdag förmiddag. Sedan en fantastiskt trevlig hjälp via kundtjänsten av Sandra Olsson. Bara toppbetyg - rekommenderas!

Grymt.

Snabb service, bra tryck.

Snabba leveranser

Imponerades över deras snabba leveranser. Riktigt bra urval.

Fantastiskt bra bemötande!

Shirtstore har snabb leverans och mitt paket som dessutom direkt med i lådan, så jag slapp åka till postombudet och hämta. När jag inte var helt nöjd med trycket fick jag otroligt bra service av dem (det var lite snett). De gjorde allt jag kunde önska och lite till. Mycket trevligt bemötande och dessutom snabbt svar.

Tröjorna och trycken har kanonfin kvalitet. :)

Nu är jag jättenöjd och funderar på vad mer jag kan köpa av de här trevliga människorna.

Skitnöjd!

Köpte 2 tshirts , helgrymma , bra kvalité och snabb leverans, dom skickade även med tre skitfräcka klistermärken! Tack!

Shirtstore Support

Snabb leverans!

Vi har alla varor i lager, det innebär snabba leveranser. Er beställning skickas oftas samma dag eller dagen efter beställning. Leveranstiden är ca. 1-4 dagar.

30 dagars öppet köp!

Enligt lagen gäller 14 dagars öppet kör. Vi på Shirtstore tycker detta är för lite och har alltid 30 dagars returrätt!

Känn dig trygg hos oss!

Shirtstore är certifierad av Trygg ehandel, det betyder att du kan känna dig trygg och säker när du handlar av oss.

Om Shirtstore

Shirtstore är Nordens onlinebutik för t-shirts och tröjor med tryck. Shirtstore grundades 2003 och har vuxit snabbt till den största "t-shirtbutiken" Norden med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Shirtstore´s huvudkontor, produktion och lager är beläget Trelleborg. Shirtstore har levererat fler än 800.000 t-shirts till fler än 100.000 nöjda kunder. Shirtstore är certifierat av Trygg e-handel och vunnit priser som årets e-butik 2011 och årets design 2010. Shirtstore har exklusiva licenser från bl.a Warner Bros, 20th Century Fox, DC Comics, Paramount och CBS.

Aller sur Shirtstore

23162 Trelleborg
Suède

Catégorie

Trygg E-handel

Shirtstore är certifierat av Trygg e-handel

Shirtstore är certifierat av Trygg e-handel, det innebär att du kan känna dig trygg och säker när ni handlar av oss. Trygg e-handels uppgift är att skydda dig som konsument och endast stabila och seriösa butiker kan bli certifierade.
Här hittar ni vårt certifikat.

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.