Avis - Scouph kinderkleding

Répartition de la note

Avis

A propos

Onbetrouwbaar

Ik heb meegedaan aan een actie waarbij ik 2 volledige looks heb gewonnen.
Helaas werd ik elke keer aan het lijntje gehouden. Er zou contact worden opgenomen met mij. Ik zou vouchers toegestuurd krijgen.
Niets van dat alles.

Ik heb sterk het vermoeden dat het bedrijf failliet is. Gezien het feit dat er nu ook geen bestellingen geplaatst kunnen worden.

Erg vervelend als dit gebeurd maar laat dit dan in alle eerlijkheid weten. Daar heb ik meer respect voor dan aan het lijntje te worden gehouden!
trustpilot stars

Bezorgen is veeeeel te laat. Ze maken hun belofte niet waar. Ben benieuwd of ik nog iets ga ontvangen.

een hele slechte afhandeling van de bestelling. Ik heb excuses gekregen voor het nog niet bezorgen van de kleding (zit al een paar dagen te wachten). Ook excuses gekregen voor de slechte technische afhandeling (er zijn geen mailtjes aan mij verzonden). Maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven. Heel slecht dus.
trustpilot stars

Zeer tevreden over dit bedrijf, mooie kleren en snelle verzending

Ik heb hier al meer besteld en telkens tot grote tevredenheid!
De prijs / kwaliteit verhouding is prima.

Niet voor herhaling vatbaar

De bestelling was wel snel binnen, alleen verkeerde maten ontvangen. Zelfs iets niet ontvangen en iets extra! En nu zelf gebeld of 't al binnen was en dan gaan ze nu na 2/3 weken pas actie ondernemen om het uit te zoeken en geld terug te sturen. Vind ik erg jammer. Zelf zou ik echt niet nog een keer wat bestellen. Daarvoor vind ik de service niet goed. Kleding is leuk, maar niet leuk genoeg om deze service voor lief te nemen!

Super!

Net een pakket uit de sale besteld om eens te proberen, echt geweldig allemaal. Pasvorm was perfect en ook mooi verpakt allemaal. Leuk tasje en mooi polsbandje erbij! :D Een prachtig capuchonvestje helaas moeten terugsturen van mijn zoon: te roze... Terugsturen is ideaal en gratis via antwoordnummer. Verzendkosten tot 50€ gratis daaronder 1,95€, erg fijn!

bezorgdatum!!

gisteren een bestelling geplaatst voor de eerste x,handig dat er de optie was om een bezorgdatum te selecteren.
kwam goed uit,dus dinsdag(volgende week dus!)aangeklikt.
kreeg ik gistermiddag al een mail dat het al was verzonden!??
beetje vreemd,wat heeft het dan voor zin om deze optie aan te bieden als jullie het toch niet doen?

Beste Diana,
Bedankt vooor jouw reactie. Wij bieden inderdaad deze mogelijkheid. Er moet in het systeem iets fout zijn gegaan, wat niet mag gebeuren. Onze excuses voor het ongemak.
Gaan ervoor zorgen dat niet niet meer zal gebeuren. Het Scouph team

Leuke, betaalbare kleding

Vorige week een aantal jongensartikelen van de outletcollectie besteld. Keurig verpakt en op de afgesproken dag bezorgd. Zoonlief en ik zijn er erg blij mee. Ziet er leuk uit en T-shirt plus broek zitten volgens zoon nog lekkerder dan zijn pyjama ;-)
Twee minpuntjes: overhemd valt erg klein helaas. Rest valt op maat tot redelijk ruim. En de lange broek was duidelijk een retour. Zag er gedragen uit en rook ook zo! Eerst in de was gegooid en was daarna weer OK!
Al met al zijn we erg blij met de kleding en de manier van bestellen en afhandelen.
Tip: wees wat aktiever op Facebook. Op mijn vraag daar heb ik dagen op een antwoord moeten wachten!

Beste Sharon,

Bedankt voor jouw mail. Wij nemen jouw opmerkingen zeer ter harte. Zullen met magazijn de retourprocedure aanscherpen om dit te voorkomen. Betreft Facebook zullen wij ook alerter optreden. Het Scouph team
trustpilot stars

Mooie prijzen, maar pasvorm valt tegen

Ik was helemaal in mijn nopjes toen ik deze online-winkel "ontdekte". In de outlet superlage prijzen voor hele leuke kleren. Ik heb meteen een grote bestelling gedaan (30 stuks). Ik twijfelde een beetje tussen de maten en heb daarom van het meeste 2 maten genomen. Een groot pluspunt van deze winkel vind ik de gratis bezorging en vooral het gratis retourneren. Bij andere sites moet je daar wel voor betalen en daar bestel ik dus niks. Site zit prima in elkaar, emailverkeer gaat goed (bevestiging en verzending) en supersnelle levering.
De kleding ziet er leuk uit, maar de pasvorm vind ik echt minder, met name de jongens-shirts. Ik had best veel shirts maar deze zijn allemaal best breed en ik vind de maten groot vallen. Mijn zoontje heeft nu ongeveer maat 128-134, maar maat 122/128 van Scouph is dan eigenlijk nog te groot. Verder waren een aantal artikelen verkeerd gelabeld, bijvoorbeeld 116 besteld en je krijgt maat 152 met kaartje 116 er aan. Zonde, moet dus ook terug.
Retourformulier ziet er niet echt professioneel uit; er is ook veel te weinig plaats als je wat meer dingen wilt retourneren, ik doe er maar een los blad bij. Zou handig zijn als alle artikelen er al op stonden gedrukt en dat je alleen maar hoeft aan te kruisen welke je retourneert en met welke reden.
Wellicht doe ik over een tijdje nog een nieuwe bestelling maar als het dan weer tegenvalt is dat helaas de laatste.

Beste Monica,

Goed te horen dat er veel positieve dingen zijn. Pasvorm blijft natuurlijk heel persoonsgebonden. Wij proberen als Scouph een zo goed mogelijke pasvorm te realiseren. Iets waar wij continu aan werken. Betreffende het retourformulier hebben wij al meer opmerkingen gekregen en wij zullen zien of wij dit kunnen aanpassen. Het Scouph team
trustpilot stars

Snelle levering en mooie kwaliteit kleding

Nog wat kleding in de opruiming gekocht, vandaag kwam het allemaal binnen, ziet er heel netjes uit, keurig verpakt, een leuk tasje en surfbandje kregen we ook nog cadeau! Kleding ziet er ook erg leuk en mooi uit! Zeker een aanrader!

wat leuk verpakt!!!

Ik kreeg een tip van een vriendin en daar ben ik heel blij mee en mijn zoontje ook. Mooie kwaliteit, zachte shirts. Fijn voor mij dat je op de site kan zien waarmee het leuk combineert. Bedankt!

SUPER!!!

Vandaag de eerste bestelling ontvangen. Ik deed de doos open en daar zaten de broeken en overhemd ook nog héél erg leuk in een katoenen zakje! Een armbandje en een tasje erbij, en dat zelfs bij 75% korting. Dar kan toch niet uit? Geweldig!

Super

Ook ik heb vandaag mijn eerste bestelling ontvangen.
De kleding is erg mooi ook het verzenden is erg goed verzorgd.
Inmiddels heb ik al weer andere kleding besteld,
en ik ben erg benieuwd naar de wintercollectie.
trustpilot stars

Leuke kinderkleding voor een goede prijs

Ik heb vandaag mijn eerste bestelling van Scouph binnen gekregen en ik was echt heel blij met wat er in mijn pakketje zat!
Het was uitverkoop en ik heb gemiddeld €6,00 per item betaald waar ik opzich al heel blij van werd, maar wat ik helemaal top vond was dat alles goed op elkaar afgestemd was qua kleur. Alles kan onderling met elkaar gedragen worden waardoor ik met deze aankoop al klaar ben voor volgend jaar zomer.
BEDANKT Scouph!
Avis d'un client ayant passé commande

Alles netjes verpakt, keurig bezorgd, zoals het hoort.

Alles was apart verpakt en keurig in een doos verzonden. Netjes en snel bezorgd, zoals het hoort en zoals je 't verwacht.
Ik zal uw site zeker nog eens bezoeken, zeer de moeite waard!
Ga zo door.
Avis d'un client ayant passé commande

fijne prijzen voor mooie kleding

Verschillende keren heb ik nu kleding voor zowel jongens als meisjes besteld bij Scouph. Ik vind het een leuke stijl en de stoffen mooi van kwaliteit. Af en toe heb ik wel wat teruggestuurd doordat bijvoorbeeld de wassing tegen viel. Eerlijk gezegd zit er bij een bestelling (ong 6 stuks) altijd wel iets bij wat niet helemaal in orde is, een knoop die mist of een gaatje door gemist stiksel maar dat neem ik op de koop toe. Heel fijn dat de bestelling ook altijd zo vlot in huis is en het retourneren gratis en eenvoudig is.
Nu met de sale heb ik toch weer een grote bestelling gedaan want dit zijn niet eens Hema prijzen en ook nog eens origineel!
Ik adviseer Scouph de puntjes op de i te zetten in het atelier en verder slechts complimenten vwb levering, verpakking en kwaliteit.
Avis d'un client ayant passé commande

geweldige kwaliteit en wat een lage prijzen!

Heerlijke nieuwe shop! En de prijzen zijn zo laag dat ik bijna elke maand weer blijf bestellen! Ben al erg benieuwd naar wintercollectie. Zomercollectie was superleuk, en kwaliteit is na meerdere keren wassen nog steeds top! Een knoopje van een broek was eraf gevallen bij het fietsen - ik kreeg direct een nieuwe toegestuurd! Super service! Fijn om een nieuwe betaalbare shop erbij te hebben in deze tijden van Crisis: Scouph bedankt en ga zo door!
trustpilot stars

Leuke kleding, maar service waardeloos

Heb op de libelle zomerweek 4 kledingstukken gekocht. Deze kreeg ik mee in de verpakking, dus mag je ervan uitgaan dat het goed is. Thuis gekomen gelijk uitgepakt, bleek op 1 van de kledingstukken vlekken te zitten. Contact gezocht met Scouph, klantenservice kon me niet helpen, deden alleen bestellingen en retouren. Moest maar mailen. Dat gedaan. Helaas vaak langer dan 3 werkdagen moeten wachten. Na heel vaak mailen, tussendoor een blazer met juiste maatlabel ontvangen, maar viel ruim 2 maten kleiner, heb ik uiteindelijk na 7 weken een nieuwe blazer ontvangen waarvan de maat klopt. Service is dus ver te zoeken. Had niet echt het idee dat ik serieus werd genomen. Ik bestel in ieder geval nooit meer iets via Scouph.

Beste Ramona,

Er zijn inderdaad heel wat mails verzonden. Zoals uitgelegd in de mails zijn wij een onlinebedrijf en was de Libelle beurs voor ons een event om naamsbekendheid op te bouwen. We hadden daar ook een krankzinnige aanbieding. Ik betreur jouw ontevredenheid, maar is iets wat in onze normale sructuur niet voorkomt. Door deze off line verkopen is dat fout gegaan. Onze excuses hiervoor, maar uiteindelijk heb je de blazer gelukking toch ontvangen.

Groet Het Scouph Team

Mooi merk!

Besteld bij Scouph en binnnen 2 werkdagen in huis. Keurig verpakt allemaal. Kwaliteit van de kleding is goed. Mooie, klassieke kleurstellingen.
Ben erg tevreden en ik ga heeeeeel snel een nieuwe bestelling plaatsen.

Alles perfect geregeld!

Wat goed dat de bestelde kleding de volgende dag al in huis was. Alles netjes per stuk verpakt. Ik heb niets terug hoeven sturen omdat alles even leuk was en paste, maar voor het geval dat wel nodig was geweest zaten alle papieren erbij om dit eenvoudig te kunnen doen. Het surfbandje en de Scouph-tas vielen goed in de smaak! Na het zien van alle leuke spullen, zijn ook mijn vrienden gaan bestellen. Top!

Goede ervaring

Voor de eerste keer besteld en direct goede ervaring: leuke kleding en snelle levering.

Scouph Support

A propos de...

Met meer dan 20 jaar ervaring in de kledingbranche, hebben wij ons dikwijls verbaasd over de traditionele werkwijze binnen onze bedrijfstak. Op dit moment komt het merendeel van de textielproductie nog via de traditionele distributieketen: fabrikant→ groothandel→ detaillist uiteindelijk bij de consument. De intrede van webwinkels heeft voor veel opschudding gezorgd, maar blijkt in de praktijk niet meer dan een extra verkoopkanaal naast de traditionele winkels. De consument betaalt via een webwinkel nog steeds dezelfde prijs als in de winkel. Dat kan en moet anders vonden wij. Met het merk SCOUPH vonden wij het antwoord. SCOUPH wordt in eigen beheer ontworpen en geproduceerd en is alléén te verkrijgen via een ‘state of the art’ webwinkel. Hiermee besparen we op toeslagen van de tussenhandel en kosten voor het huren van winkelpanden en personeel. Zo zijn we in staat een kinderkleding merk te produceren vergelijkbaar met de betere merken maar tegen een gemiddeld 25 tot 35% lagere prijs. En dat is uiteindelijk heel prettig voor u als consument.

Aller sur Scouph kinderkleding

Pays-Bas

Catégorie

Engagement Trustpilot

Abonné Trustpilot

Aucune entreprise ne peut effacer ni censurer les avis clients, abonnée ou pas.

Scouph kinderkleding est dans la catégorie: Enfants

1. aquis
9006 Avis